Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette bra basspakke? :P

dana_471

Anbefalte innlegg

Heisann..

jeg har nylig bestilt meg en basspakke på Bsbildeler.no.

I pakka er det :

-SPL WA300-78F subwoofer

-BM audio monoblokk - 400W rms @ 4ohm

800W rms @ 2ohm

Er dette en pakke jeg får litt trøkk ut av? Har 51mm kabelpakke og 1farads kondensator også :)

Håper noen har litt peiling og kan si hvordan dette blir låtende :D

hilsen Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann..

jeg har nylig bestilt meg en basspakke på Bsbildeler.no.

I pakka er det :

-SPL WA300-78F subwoofer 

-BM audio monoblokk - 400W rms @ 4ohm

800W rms @ 2ohm

Er dette en pakke jeg får litt trøkk ut av? Har 51mm kabelpakke og 1farads kondensator også :)

Håper noen har litt peiling og kan si hvordan dette blir låtende :D

hilsen Daniel

9643740[/snapback]

Noen som vet hvor tung denna basseren er?? :p

Lenke til kommentar
Det blir trøkk vettu!

tung nokk
Ja, denna ser bra ut;)
Ser det er veldig viktig å svare, bare for å svare :roll: Var ikke mye vettugt fra denne gjengen :nei:

Så til spørsmålet: Den forsterkeren er for svak til bassen. Du skriver ikke hvilken BM Audio modell det er. (Er det denne ?)

Basselement av denne typen (dB-drag) er veldig tungdrevene, og trenger mye effekt. Følsomheten er heller ikke oppgit på siden. Det virker som du velger subwoofer etter utseende, og hvor mange watt den tåler. De betyr ikke nødvendig vis at den er bra.

Fikk du pakken veldig billig?

(Diskusjon om samme basselement)

Lenke til kommentar
Det blir trøkk vettu!

tung nokk
Ja, denna ser bra ut;)
Ser det er veldig viktig å svare, bare for å svare :roll: Var ikke mye vettugt fra denne gjengen :nei:

Så til spørsmålet: Den forsterkeren er for svak til bassen. Du skriver ikke hvilken BM Audio modell det er. (Er det denne ?)

Basselement av denne typen (dB-drag) er veldig tungdrevene, og trenger mye effekt. Følsomheten er heller ikke oppgit på siden. Det virker som du velger subwoofer etter utseende, og hvor mange watt den tåler. De betyr ikke nødvendig vis at den er bra.

Fikk du pakken veldig billig?

(Diskusjon om samme basselement)

9646189[/snapback]

Hei. Takker for et bra svar :) setter pris på det.. Fikk pakken veldig billig ja, var derfor jeg liksom ikke kunne si nei til den :p

Det er den forsterkeren du sendte link til meg ja..

Tror du ikke at det kommer til også låte noe særlig ut av dette jeg har bestilt?

Hilsen Daniel :)

Lenke til kommentar
Du får jo lyd  :D  Og det kommer sikkert til å trykke en del. Hvis du betalte 4000,- eller mindre for pakken er det et ganske greit kjøp.

9648777[/snapback]

Det er bra :D gleder meg sinnsykt til å innstalere den, skal prøve å bygge opp en "vulkan" i bagasjerommet :p Tror det blir ganske fett :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...