eivsand Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei. Kjøpte meg nettopp denne USB adapteren. Men får ikke installert det på pc`n min. Finner ikke noe driver som støtter vista på hjemmesiden til dlink. På embalasjen står det at kortet skal støtte vista. Noen her som har fått det til å fungere på vista, evt om det er noen andre drivere som fungerer med dette. Mener at jeg hadde det samme problemet med et annet dlink kort før. Da løste det seg med en driver som ikke var ifra dlink Noen tips på dette? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 CD-en som følgte med da? funker den ikke?? Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Glemte å nevne det. Det ligger kun windows XP drivere på cd`n som følger med. Så den kommer jeg ikke langt med Endret 5. oktober 2007 av eivsand Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har innstallert den helt problemfritt fra cd på min Vista 32bit ihvertfall.. Når det var gjort så dukket en oppdatert driver til den på Windows update helt automatisk.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 uhm, om det er samme sak som jeg har slengende så kommer det ikke Vista drivere til den med det første, mener det er noen problemer med alt av Wireless og USB innen Vista... Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok Det gjør det sikkert noe enklere at jeg kjører vista 64 bit på min pc Irriterende at de ikke opplyser om dette. Men men. jeg får stikke å bytte det i morgen med et som virker med vista 64bit. Noen som har noe tips på tilsvarende som fungerer med vista 64bit Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ligger da driver der!! http://www.dlink.no/?go=gNTyP9CnptFMIC4ASt...jwvFyjgySVH/I0= Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Ligger da driver der!! http://www.dlink.no/?go=gNTyP9CnptFMIC4ASt...jwvFyjgySVH/I0= 9643983[/snapback] Om det er 1.00 Shipping driver. Så er vel det den samme som er med på cd`n. Den fungerer isåfall ikke på vista 64bit Har testa den Lenke til kommentar
gurutunk Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 D-Link er sløve med Vista 64 bit drivere ja. Har samme problem selv. DWA-142 skal vist ha Vista 64 Driver. Den er også USB 802.11N WIFI adapter.. ser ut som en "puck". Jeg kjøpte min DWA-140 som del av et Kit med DIR-635, men forhandleren vil selvsagt ikke bytte min DWA-140 mot en DWA-142.... Suger bare! Knut Lenke til kommentar
LKL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei.Kjøpte meg nettopp denne USB adapteren. Men får ikke installert det på pc`n min. Finner ikke noe driver som støtter vista på hjemmesiden til dlink. På embalasjen står det at kortet skal støtte vista. Noen her som har fått det til å fungere på vista, evt om det er noen andre drivere som fungerer med dette. Mener at jeg hadde det samme problemet med et annet dlink kort før. Da løste det seg med en driver som ikke var ifra dlink Noen tips på dette? Hei! Jeg har Vista x64 med denne USB adapteren, som fungerer helt fint. Prøvde med driveren fra D-Link men da ble det bare problemer. Så det jeg gjorde var å Avinstallere Driveren fra D-Link, ta Adapteren ut og inn, deretter ble den Nye Driveren lastet ned fra Windows Update. Etter dette har det ikke vært noen Problemer. Info om driveren fra Windows Update: Driverleverandør: Ralink Driverdato: 10.04.2007 Driverversjon: 1.0.2.0 Digitalt signert av: Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sikker på at den er kompatibel med vista? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei.Kjøpte meg nettopp denne USB adapteren. Men får ikke installert det på pc`n min. Finner ikke noe driver som støtter vista på hjemmesiden til dlink. På embalasjen står det at kortet skal støtte vista. Noen her som har fått det til å fungere på vista, evt om det er noen andre drivere som fungerer med dette. Mener at jeg hadde det samme problemet med et annet dlink kort før. Da løste det seg med en driver som ikke var ifra dlink Noen tips på dette? Jeg hadde selv problemer med dette. Til slutt gav jeg opp og nå bruker jeg kabel Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kjører Vista 32 bit med Ralink 2.1.0.0 driveren datert 15.8.2007 Dette er dessverre ikke stabilt (nettet faller ut etter en stund og DWA-140 må kobles til på nytt for å gjenopppta kontakten). Nå er det rett før det 400 mm lange boret går gjennom gulvet.... Har også samme type problemer når jeg kjører med XP. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjører Vista 32 bit med Ralink 2.1.0.0 driveren datert 15.8.2007 Dette er dessverre ikke stabilt (nettet faller ut etter en stund og DWA-140 må kobles til på nytt for å gjenopppta kontakten). Nå er det rett før det 400 mm lange boret går gjennom gulvet.... Har også samme type problemer når jeg kjører med XP. Hva med og kjøp en som du vet har støtte for vista! Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjører Vista 32 bit med Ralink 2.1.0.0 driveren datert 15.8.2007 Dette er dessverre ikke stabilt (nettet faller ut etter en stund og DWA-140 må kobles til på nytt for å gjenopppta kontakten). Nå er det rett før det 400 mm lange boret går gjennom gulvet.... Har også samme type problemer når jeg kjører med XP. Hva med og kjøp en som du vet har støtte for vista! Den ER kompatibel med Vista! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hadde selv problemer med å finne Vista 64-bit drivere til min Dlink DWL-G122. Det stod på Dlinks norske sider at den var kompatibel med Vista 64-bit, men det var ingen drivere å laste ned der. Fant den heller ikke på dlinks amerikanske FTP. Det endte opp med at jeg fant noen beta-drivere på Dlinks australske(!) FTP... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hadde selv problemer med å finne Vista 64-bit drivere til min Dlink DWL-G122. Det stod på Dlinks norske sider at den var kompatibel med Vista 64-bit, men det var ingen drivere å laste ned der. Fant den heller ikke på dlinks amerikanske FTP. Det endte opp med at jeg fant noen beta-drivere på Dlinks australske(!) FTP... SMART! Hvorfor har jeg ikke tenkt på detfør da? Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 fikk min d-link dir655 idag med dwa-140. Installerte fra CD-en og kom på nett rimelig kjapt. Men så kommer blåskjermen. disabla andre nettverks kort på PC-en i tillfelle det laget en konflikt. Men hjelper ikke. Blå skjerm på min vista 32bit med en gang jeg setter inn dwa'n. prøvde den på d-link sine sider også, men samme problem. Noen? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 fikk min d-link dir655 idag med dwa-140. Installerte fra CD-en og kom på nett rimelig kjapt. Men så kommer blåskjermen. disabla andre nettverks kort på PC-en i tillfelle det laget en konflikt. Men hjelper ikke. Blå skjerm på min vista 32bit med en gang jeg setter inn dwa'n. prøvde den på d-link sine sider også, men samme problem. Noen? Kjører (eller prøver å kjøre samme kombinasjonen selv). Mottok i går ny DWA-140 på garanti etter at den første alltid var ustabil. Den nye virket litt bedre noen timer før Vista ble ustabil og hang seg opp (ikke blåskjerm men alle vinduer med overvåking av nettverksfunksjonalitet fryser og nettforbindelsen blir ustabil til tross for godt signal og ingen interferenskanaler observert). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå