Kristian. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg har et filmklipp her med masse sus og skurr! Noen mulighet for og få redusert dette?? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bruker Magix Audio Cleaning Lab til å fjerne sus. Lager en wav-fil av videoopptaket via et videoredigeringsprogram, redigerer lyden i Magix, og dubber den tilbake igjen etter redigering. Det er værre å gjøre noe med skurring, spesiellt om dette ikke er på stille partier, da dette som regel er overstyrt lyd på opptaket (klipping). Det finnes en declipping-funksjon i programmet som kan bedre dette litt, men kommer an på hvor mye det er. Programmet fåes kjøpt på Clas Ohlsson. Det er ellers verd å sjekke ut gratisprogrammet Audacity. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Da er et bare og sette igang og prøve det da! Lenke til kommentar
hallojs Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det noen funksjon i Premiere Pro 2.0 som reduserer støy på en bra måte? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det noen funksjon i Premiere Pro 2.0 som reduserer støy på en bra måte? Ikke på langt nær så bra som Magix Audio Cleaning Lab, kan jeg tenke meg. Lyd har aldri vært Adobe sin sterke side. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nei, for guds skyld, hold dere langt unna lydfunksjonene i Premiere-serien! Ustabilt og regelrett dårlig. Da er det bedre å legge litt penger i Audition eller liknende. Til og med billigprogrammet Magix Music Maker er langt bedre enn Premiere:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå