Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC skrur seg av etter 1 sek

Anbefalte innlegg

Hei!

PC`en fungerte helt knirkefritt helt til jeg byttet prosessorvifte i dag. Etter alt var på plass, skrudde jeg på strømforskyningen og alt så fint ut (grønt lys på HK), dermed skrudde jeg på PC`en, og viftene begynte, men etter 1 sekund skrudde alt seg av igjen. Det er fortsatt strøm i HK...

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er der forsatt :'(

Kan problemet skyldes for mye kjølepasta? Jeg mener jeg tok på et tynt lag, men har lest at dette problemet kan oppstå ved overopphetelse, og at hvis du har for mye kjølepasta vil dette skje momementant?

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Hei!

PC`en fungerte helt knirkefritt helt til jeg byttet prosessorvifte i dag. Etter alt var på plass, skrudde jeg på strømforskyningen og alt så fint ut (grønt lys på HK), dermed skrudde jeg på PC`en, og viftene begynte, men etter 1 sekund skrudde alt seg av igjen. Det er fortsatt strøm i HK...

Noen forslag?

9643597[/snapback]

Mitt tips er at kjøleren sitter litt skeivt. ta den opp igjen og pass på og fest den skikkelig, slik at den klemmer hele cpu`en. Dette har jeg opplevd mange ganger selv. :)

Lenke til kommentar
Mitt tips er at kjøleren sitter litt skeivt. ta den opp igjen og pass på og fest den skikkelig, slik at den klemmer hele cpu`en. Dette har jeg opplevd mange ganger selv. :)

holder en knapp på den jeg også.. at PC-en skrur seg av som følge av for høy temperatur på cpu'n

en kompis satte cpu-vifta 180 grader i forhold til slik den skulle være.. da skrudde PC-en seg av med en gang, og begynte å ule og tute etterpå, selv om ingen av viftene eller psu'en gikk....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...