Chief Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Logger inn på netopia routeren, og skal få opp en meny! Dette får jeg ikke! Jeg får denne "#" Jeg er ingen reser i Netopia kommandoer! Og ettersom de ikke har noe logikk i hva som er kommandoene, så lurer jeg på hva i pokker jeg skal gjøre! Kan Cisco IOS ut og inn, men dette ligner ikke i det hele tatt! Må inn på routeren, da den er ganske feil konfigurert! -Chief- Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 tja, gå på Run og bruk telnet 10.0.0.1 og ta et screenshoot av det som kommer opp da. Skal komme t lite svart vindu hvor det står login: etter du har logget inn skal det dukke opp en liten meny.. Står det bare # der? Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 brukt telnet, og skriv "telnet" og deretter lokal ipen til netopiaen. :wink: Lenke til kommentar
Chief Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 OK, routeren kjører ikke ip adressen 10.0.0.1 : 255.255.255.0 Men den kjører 10.24.129.241 : 255.255.255.248 Den er for så vidt grei, det er ikke verre en at jeg kjører Telnet 10.24.129.241. Så får jeg opp "name:" Der skriver jeg admin SÅ får jeg opp "password:" Der skriver jeg noway Så kommer jeg inn på routeren (kan tenke meg i lvl 15), og da står det "#" I cisco IOS betyr denne firkanten at man er i privelige mode (lvl 15) Over alt hvor jeg har søkt og sett etter mulige utveier står det at jeg etter å ha trykket inn brukernavn og passord, skal få opp en easy menu! Men hvor er den?? -Chief- Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Bug med softwaren til routeren kanskje? Prøv også www.relativt.net, e har en del info angående disse routerene. Eller du kan spørre NGT selv hvis du ikke får svar her. Det hørtes veldig merkelig ut Lenke til kommentar
Chief Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ja da, NGT svarer jo ALDRI. Kan like godt kjøpe en ny router for samme prisen som en telefonsamtale til de koster! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå