Skagen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg henger meg på de andre som har anbefalt serien Firefly, og deretter filmen Serenity for å stresse dette nok Men hvorfor har ingen anbefalt Star Wars, især det gamle filmene? Ellers er jo Evolution som er anbefalt tidligere en veldig morsom film, også husker jeg The Abyss var stilig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg henger meg på de andre som har anbefalt serien Firefly, og deretter filmen Serenity for å stresse dette nok Men hvorfor har ingen anbefalt Star Wars, især det gamle filmene? Ellers er jo Evolution som er anbefalt tidligere en veldig morsom film, også husker jeg The Abyss var stilig. Da føler jeg at vi må stresse det hele litt mer, jeg vil også presisere at serien Firefly er noe av det aller beste innen serier som rett og slett eksisterer, jeg kommer hvertfall ikke på noen serier som slår den, og jeg har sett utrolig mye forskjellig. Serenity er en flott film, og det går nå rykter om at dem skal kanskje lage en oppfølger. Skulle det stemme så tror jeg kommer til å bli helt gal av glede. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ta en titt i denne tråden Et tips til: Hitchhickers Guide To The Galaxy, om trådstarter ønsker sci-fi-komedie. Endret 18. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Som tidligere nevnt, Event Horizon er en helrå film, ikke for den lettskremte må jeg påpeke, så den som 13-14 åring første gang for mange år siden, var en god del verre da. Den nye "Sunshine" var en flott film, helt til ca. 2/3 ut eller no, de skulle holdt et spesielt element/person ute av filmen, som ødla alt. Lignet mer på en dårlig ripoff av "Event Horizon" Burde vært en litt annen slutt, kunne vært likt outcome, men handlingen som fører til det var bare tull. Skremmede og skuffende å lese denne tråden, ca. 90% av tittlene er sett Slik er det å ha holdt på en stund med film, det går litt tomt, må nesten starte å lete på 70,60,50-tallet for BRA filmer snart... Endret 20. oktober 2007 av Atomics Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Men hvorfor har ingen anbefalt Star Wars, især det gamle filmene? Sier vel seg selv Kom på en til film, Judge Dredd. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Anbefaler Donald Sutherland i Invasion of the Body Snatchers (1978) - sluttscenen er noe av det ekleste jeg har sett - den sitter spikret på netthinna selv om det er mange år siden jeg sist så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå