Kennern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ha et lite omeråde hvor man kan lage en liten skatepark selv eller noe sånt + alt det dere sa.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Bedre ragdoll, når man tryner Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) quote<{POST_SNAPBACK}> quote quote<{POST_SNAPBACK}> quote<{POST_SNAPBACK}> Hvis du bare har hørt om Danny og Colin blandt de som er med så synes jeg det blir for dumt å rope ut etter flere kjente skatere, her er det jo håndplukket blandt kremen av pro skatere! Hvis de andre er kremen av pro skatere, hva er de i THPS Spillene da? skjokoladestrøet på toppen der igjen? Eneste grunnen til at du har hørt om om THPS skaterne fremfor de i Skate er i tilfelle fordi du har spilt THPS og ikke fulgt med så mye ellers. Mange av disse har vært veldig sell-out og nettopp derfor du har hørt om dem. Rent bortsett fra Tony Hawk og Rodney Mullen som jo er legender, har pro-skaterne fått sin main-stream publisitet gjennom denne spill-serien. Det betyr ikke nødvendigvis at de er de beste av de beste. Men jeg skjønner at noen synes Skate-skaterne er litt ukjente, forventer ikke at folk i dag vet hvem the Gonz er heller (selvom det er pensum). Det finnes fortsatt flere gode skatere som konkurrerer i toppen som hverken er med i TH-serien eller Skate. Edit: Uansett er det teit å konkurrere om hvem som kan namedroppe flest skatere. Skate er ikke bare for dem som har "peiling" på skating. Endret 3. desember 2007 av MoonTheLoon Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Fjerne all HUD i free skate (eller går det an? ) Mener å huske at det skal gå an, ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Fjerne all HUD i free skate (eller går det an? )- Sette ut egne markers på kartet, sånn at man kan finne igjen gode spots Haha, når man spiller career får man dette opp som tips. Det kan sikkert fikses inni options. Det som egentlig jeg aller mest vil se er SKATE på PS3 som kjører uten fps-drops, DET hadde vært noe det. Det meste er nevnt, så er vel ikke mere å si. Hadde vært bra om trådstartet editerte 1. posten med de "største" tingene oss brukere vil se i en oppfølger Lenke til kommentar
ottomann123 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Bedre ragdoll (som nevt tidligere) - Blod og skrubbsår - Bedre muligheter til og lage fjes , og graphics til brettet - Flere tricks som : No comply , boneless, impossible , 540 flip , casper, primo, darkslide, mctwist, Flere lip tricks, Hoppe over rail og brettet går under, ++ - Flere kjente spots som Love park o.l - Større Danny Way park - Gå av brettet - Slite sko og brett, så de må byttes ut etter en stund - Bedre utvalg av utstyr Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 - Mulighet for å lage eget soundtrack til filmene du lager -... som bør kunne være lengre/større enn det du har mulighet for i dag, jeg har da nok av lagringsplass - Flere moduser for offline multiplayer: splitscreen free skate (viktigst), har'n/sisten/tag, deathrace, konkurranse med selvvalgte objectives - Mulighet til å gå av brettet for å komme seg opp trapper, hoppe i fra løpende og så legge brettet under seg - mulighet for darkslide og sliding på sidekanten av brettet Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hoppe over rail og brettet går under http://uk.youtube.com/watch?v=hDb0n1JpPVM Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hoppe over rail og brettet går under http://uk.youtube.com/watch?v=hDb0n1JpPVM det der har jeg sett på en challage, men hva trykker man ? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er vel bare en bra tima double kickflip. Lenke til kommentar
ottomann123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hoppe over rail og brettet går under http://uk.youtube.com/watch?v=hDb0n1JpPVM vet det , men tenkte på at personen hopper over en rail eller lignende etter bakken , mens brettet triller under, ikke med flip eller noe Lenke til kommentar
Stein1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det eneste jeg ønsker meg, som er bloody irriterende, er revert uten å måtte ta en 180 ollie. Sketching bak biler hadde også vært tidsbesparende så man slipper å tråkke opp alle bakkene. Og muligheten til å skyte andre skatere med BAZOOKA!!! Yeahhhh! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er jo standard revert der fra før. Bare dra venstrestikka nedover og over til andre sida mens du følger kanten (knotete forklart). Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Off, jeg har ikke prøvd skate ennå:$ Tror nesten jeg skal kjøpe et i dag. Er det et bra spill? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Person over + brett under = hippie flip. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Person over + brett under = hippie flip. Feil. Objekt + Person over objektet + Brettet under objektet = Hippie Flip. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Off, jeg har ikke prøvd skate ennå:$Tror nesten jeg skal kjøpe et i dag. Er det et bra spill? Veldig bra spill ja! du får mange timer med spillglede Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Person over + brett under = hippie flip. Feil. Objekt + Person over objektet + Brettet under objektet = Hippie Flip. Edit: Ser at personen lurer på hva det heter når brettet kun triller under objektet. I tillegg er tittelen på det andre trikset i headingen til videoen. Se derfor bort fra mitt bidrag i denne debatten Endret 4. desember 2007 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 La akkurat merke til en in-game annonse for Sonans. Tok screenshot, men får jo så klart ikke til å logge meg inn på EA. Fy faen som de suger til å lage alt som har med online og lokalisasjon å gjøre. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 - Bedre multiplayer muligheter. Det er for få modes og steder å velge mellom. - Flere hodeplagg. Høres kanskje sært ut, men jeg har irritert meg over at man ikke kan ha noe annet på hodet enn de stygge capsene. Hjelmer og luer hadde vært kult å ha f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå