Carlgutt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS skjønte ikke den heh... (er ikke så veldig Microsoft word nerd) Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Mange tilfeldigheter ja. Men uansett, håper bare en ting. Og det er at det aldri kommer til å skje noe lignende igjen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS skjønte ikke den heh... (er ikke så veldig Microsoft word nerd) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vi bør rekonstruere hendelsen med alle som er dumme nok til å tro på dette godt fastspente inni flyene. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Sex er oppfunnet av bakmenn. Jævla satanister. Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ååå fy faen, blir nesten sur på alle idiotene her som tror på dette jævla bullshittet. Mye av tallene er feil, feks Q33 har ikke en dritt med flyene å gjøre, bare en taper som lekte seg litt i Word. Og hva faen beviser dette uansett? Herregud skaff dere IQ ... OMG Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Angående Twin Towers, de som har lyst til og se på en mere eller mindre godt dokumentert konspirasjon teori burde se "Loose Change".. Finner den på youtube osv, omtrent over alt.. Ja, Loose Change er jo fantastisk. Her er Loose Change i et nøtteskall: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Legger man godviljen til og plusser,minuser,ganger,deler og setter sammen kan man få til det meste. Kunne sikkert skrevet en 24 siders stil om at alt på rommet mitt blir 11. Plusser og herjer jeg med antall bokstaver på et dvd cover er jeg VELDIG sikker på at jeg kan få 11 på samtlige av de. Bare som eksempel.. Ellers er det jo også en mulighet at taliban har vekket opp Einstein fra de døde og fått ham til å finne ut hvordan de får et angrep til å gå perfekt opp i noen tall Endret 18. februar 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Husk at det er folk fra Asia vi snakker om da. Vi veit fra før at det foregår mye rart i knollen på folk derfra, så at en tass med turban har regna ut at 11 og flyterror passer godt sammen er meget mulig! Pass dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå