Gå til innhold

Twin tower's, en tilfeldighet?

cHilfiger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående Twin Towers, de som har lyst til og se på en mere eller mindre godt dokumentert konspirasjon teori burde se "Loose Change"..  Finner den på youtube osv, omtrent over alt..

9666022[/snapback]

Mindre godt dokumentert tror jeg er nøkkelordet. Problemet er ikke beviset de legger frem, men hvorda de tolker det. De peker på bildet av et eple og kaller det en sitron, og det er ikke alle som tør å si at de ser et eple - det er gjerne de som sprer linken videre.

Lenke til kommentar

Et quote fra den geniale filmen Pi

Hold on. You have to slow down. You're losing it. You have to take a breath. Listen to yourself. You're connecting a computer bug I had with a computer bug you might have had and some religious hogwash. You want to find the number 216 in the world, you will be able to find it everywhere. 216 steps from a mere street corner to your front door. 216 seconds you spend riding on the elevator. When your mind becomes obsessed with anything, you will filter everything else out and find that thing everywhere.

Let etter tallsammenhenger, og du vil finne det.

Lenke til kommentar
Hvis de først driver og regner ut tverrsum, hvorfor har de ikke tatt den helt ut og regnet sammen 11 også? 1+1=2. Sannsynligvis fordi det ikke passet inn i alle "tilfeldighetene".

Det er det beste, for alt som ikke gir noen sammenheng overses bare totalt. Sånn som på Madrid datoen, tar de med årstallet, men det gjør de ikke på WTC datoen, for da hadde det blitt feil tall jo, OH NOES! :p

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig dette var v e l d i g godt planlagt...Bare tenk på det en liten stund, det er jo helt sykt.

Men enda værre, gjennom denne tråden her har folk sagt at 11 er et ulykkestall, jeg brukte alltid 11 på fotballdrakta mi så lenge jeg spilte fotball :p

Lenke til kommentar
Åpne Microsoft Word og gjør følgende:

1. Skriv inn med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første flyet som kjørte inn i Twin Towers.

2. Marker Q33 NY.

3. Gjør det om til størrelse 48.

4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS

Tror du fremdeles at det er en ren tilfeldighet?

Jeg åpna Writer (OpenOffice) og dette var ganske så kult:

Lenke til kommentar
Jeg åpna Writer (OpenOffice) og dette var ganske så kult:

Trenger vi mer bevis? NEI! Det må jo ha vært bush som skulle legge skylda på terroristene.

Sikker på at terroristene ikke er onde en gang, bare folk med alternativt livssyn :) . Og alle disse bilene som eksploderer av seg selv, alt er Bush sin skyld. Sikker på om vi bruker nummerskiltene, noen tversummer av noen bokstaver, tar med bilmodellen i bildet og vips. qed, dermed er det bevist.

Lenke til kommentar
Trenger vi mer bevis? NEI! Det må jo ha vært bush som skulle legge skylda på terroristene.

Sikker på at terroristene ikke er onde en gang, bare folk med alternativt livssyn :) . Og alle disse bilene som eksploderer av seg selv, alt er Bush sin skyld. Sikker på om vi bruker nummerskiltene, noen tversummer av noen bokstaver, tar med bilmodellen i bildet og vips. qed, dermed er det bevist.

Jammen det er jo LIT merkelig akkurat det med Wingdingsfonten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...