Gå til innhold

Twin tower's, en tilfeldighet?


cHilfiger

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fant denne et sted på nettet, etter å ha lest denne begyner jeg å tenke.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1)New York City har 11 bokstaver

2) Afghanistan har 11 bokstaver

3) Ramsin Yuseb [Terroristen som truet med å ødelegge Twin Towers i 1993] har 11 bokstaver

4) George W Bush har 11 bokstaver

 

Dette kunne ha vært en ren tilfeldighet, men det blir mer interessant:

 

1) New York er den 11. staten

2) Det første flyet som kræsjet i Twin Towers var fly nummer 11

3) Fly 11 hadde med seg 92 passasjerer

9 + 2 = 11

4) Fly nummer 77 som også kjørte inn i Twin Towers, hadde 65

passasjerer

6 + 5 = 11

5) Tragedien skjedde 11. septemmber, eller 9/11 som det også er kjent.

9 + 1 + 1 = 11

6) Datoen er lik som US emergency services telfonnummer 911

9 + 1 + 1 = 11

 

Fortsatt tilfeldighet? Les videre og sjekk hva du synes:

 

1) Total nummer av ofre på flyene som ble kræsjet 254

2 + 5 + 4 = 11

2) 11. september er den 254. dagen i året

Igjen 2 + 5 + 4 = 11

3) Bombingen i Madrid skjedde 3/11/2004.

3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11

4) Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers tragedien

 

Det mest kjente symbolet for USA, etter stjerner og striper, er ørnen. Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen:

For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle.

The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and lo, while some of the people trembled in despair still more rejoiced:

For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace.

Det var vers nummer 9.11 av Koranen.

 

Tror du fortsatt alt er en ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk hva du føler etterpå:

 

Åpne Microsoft Word og gjør følgende:

 

1. Skriv inn med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret på det første flyet som kjørte inn i Twin Towers.

2. Marker Q33 NY.

3. Gjør det om til størrelse 48.

4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS

 

Tror du fremdeles at det er en ren tilfeldighet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disse tallene som blir 11 er bare en bitteliten del av alle tall man kan plukke ut av 11. september-hendelsene.

 

Man kan gjøre det samme med alle andre hendelser som innvolverer mange faktorer.

 

ja, men alle faktorene har jo en forbindelse med 11. sept. ulykken

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
Disse tallene som blir 11 er bare en bitteliten del av alle tall man kan plukke ut av 11. september-hendelsene.

 

Man kan gjøre det samme med alle andre hendelser som innvolverer mange faktorer.

 

ja, men alle faktorene har jo en forbindelse med 11. sept. ulykken

9643400[/snapback]

 

og poenget ditt er?

Lenke til kommentar

Litt skremmende..minner meg litt om når jeg satt og så på filmen number 23(fant ut at jeg tilfeldigvis under filmen, så den på 23 september, tempraturen på PC-en min under filmen var 32, som er 23 baklengs, når filmen var ferdig var klokken 1832, 18+3+2=23)

 

Men dette med Wtc og 11 tallet er jo egentlig ganske sykt

Lenke til kommentar
Tragedien skjedde 11. septemmber, eller 9/11 som det også er kjent.

9 + 1 + 1 = 11

Tragedien skjedde også 11. september 2001, eller 9/11/2001 som det også er kjent.

9 + 1 + 1 + 2 + 1 = 14

Bombingen i Madrid skjedde 3/11/2004.

3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11

Bombingen i Madrid skjedde også 3/11.

3 + 1 + 1 = 5

 

NOES, DET ER NOE SPESIELT MED FEM OG FJORTEN!

JEG REGNA ALDRI FEIL!

 

 

 

By the way, på den teite "Q33 NY" -greia.

Certainly, this combination of symbols is likely to make even the most cynical readers do a double take when they first observe it. However, a minimal amount of research reveals that the Wingdings claim is based on an outrageous lie and therefore has no validity what so ever. None of the planes involved in the 9/11 attacks had the flight number "Q33 NY". The flight numbers of the planes that crashed into the Twin Towers were in fact "11" and "175". Clearly, someone has simply made up this supposed flight number in an attempt to make the spurious claim seem valid.

Kilde: Hoax Slayer

 

Ah, og flight 77 hadde ikke 65 passasjerer.

Kilde: Wikipedia

it was crashed into the Pentagon, killing 64 on the plane and 125 in the buildings.

 

 

Og en ting til, angående vers 9/11 i koranen.

Jeg finner at vers 9/11 er:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
YUSUFALI: But (even so), if they repent, establish regular prayers, and practise regular charity,- they are your brethren in Faith: (thus) do We explain the Signs in detail, for those who understand.

PICKTHAL: But if they repent and establish worship and pay the poor-due, then are they your brethren in religion. We detail Our revelations for a people who have knowledge.

SHAKIR: But if they repent and keep up prayer and pay the poor-rate, they are your brethren in faith; and We make the communications clear for a people who know.

 

Og i tilfelle noen skulle tro at det var feil, og at det skulle være kapittel 11, vers 9, så er det:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
YUSUFALI: If We give man a taste of Mercy from Ourselves, and then withdraw it from him, behold! he is in despair and (falls into) blasphemy.

PICKTHAL: And if we cause man to taste some mercy from Us and afterward withdraw it from him, lo! he is despairing, thankless.

SHAKIR: And if We make man taste mercy from Us, then take it off from him, most surely he is despairing, ungrateful.

 

Kilde: Oversetting av Koranen.

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
Litt skremmende..minner meg litt om når jeg satt og så på filmen number 23(fant ut at jeg tilfeldigvis under filmen, så den på 23 september, tempraturen på PC-en min under filmen var 32, som er 23 baklengs, når filmen var ferdig var klokken 1832, 18+3+2=23)

 

Men dette med Wtc og 11 tallet er jo egentlig ganske sykt

9643443[/snapback]

Number 23 er genial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...