KeyanZa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 hei noen som kan komme med litt tips til å få strammet seg opp litt? hehe begynner å få litt pondus no og den må vekk. så trenger hjelp til å legge om kostholdet. hva bør jeg spise? hva bør jeg ikke spise. jeg spiser mye og ofte nå, så er ofte småsulten. så gjerne kom med tips til mat som kan putte i meg å alikavel ha energi til en fysisk arbeidsdag... takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Generelt: Spis brød, pasta, ris og poteter. Spis mat 4/5 ganger om dagen regelmessig til du blir mett. Når det gjelder brød, velg grovt, da holder energien lenger. "Lørdagsmat" helst kun på lørdag. Gjerne varm mat en gang om dagen. Drikk vann/juice i stedet for brus. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er ikke helt enig i den, du burde ikke få i deg for mye pasta og ris, ihvertfall ikke den vanlige typen. Da bør du helle spise fullkorn og spelt varianter av pasta og villris. Drikk mye vann, en halv liter vann som drikkes i løpet av en kort periode gjør at forbrenningen din stiger med 1/3 for en stund. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Drikk mye vann, en halv liter vann som drikkes i løpet av en kort periode gjør at forbrenningen din stiger med 1/3 for en stund. Oj, det visste jeg ikke. Har du kilder på dette? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke andre enn månedens utgave av Shape-up Lenke til kommentar
gnav Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) *Går og fyller opp en flaske med vatn* Endret 9. oktober 2007 av Gnav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå