Bruker-93156 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skjønner ikkenoe nå. Sitter å pløyer bilder i CS2 og plutselig spretter det opp et vindu hvor det står at jeg har liten diskplass. Jeg sjekker på egenskaper, og rett, kun 200mb igjen. Står at det er brukt 51,6GB allerede. Så sjekker jeg C-driven og sjekker egenskapene der, og resualtatet viser tilsammen kun 4GB... Hva er galt? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sjekk TreeSize Free om hva som tar opp plassen. Rapporter tilbake. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Fikk hjelp i går, og problemet var en 44GB stor Photoshop Temp-fil... Må slette den etter hver gang jeg bruker ps nå Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Har lagt merke til at tempfila pleier å ta litt av ja. Treesize Free er et glimrende program for å sjekke kapasitet. Fant plutselig ut at et eller annet program hadde filmet 50GB fra min gaming på Bioshock. lurte på hvor i h****** diskplassen min var blitt av :-D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hehe... jeg bruker Spacemonger... funket bra... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Aldri hørt om. Funker sannsynligvis på nøyaktig samme måte som TreeSize Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Last ned CrapCleaner og deaktiver snarveiene i Fraps. Det er lett for at det samler seg ting som opptar mye plass i Temp-mappen, og den må en jo normalt sett bruke diskopprydding til for å få tømt. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, det var Fraps som tok opp en vanvittig mengde med video fra Bioshock ja. Vanvittig bra spill, men ikke verdt 50GB med filmer på disk. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det var ikke tilfeldig at jeg nevnte Fraps. Som du kanskje forsto har jeg opplevd det samme selv. Jeg merket at det plutselig var 30GB borte fra partisjonen, så da måtte jeg undersøke hva som opptok plass. Jeg kjører nå ukentlig en runde med CC på maskinen, og har altså deaktivert snarveiene i Fraps. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Finner du noe på crap cleaner da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå