ØysteinT Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er blitt bekreftet. Bungie blir et selvstendig selskap der Microsoft eier en mindre aksjepost. http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7030513.stm Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Både Bungie og Bizarre Creations på så kort tid faktisk.. Jaja. Om dette betyr at De kan lage multiplatform så er det jo bare bra det, at flere folk får spilt det de lager Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 oi da, så lenge dem lager spill til xboxen så er det samme for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Vil ikke sånn med det første rekne med at de går multiplattform. Uavhengig betyr ikke automatisk at det kommer til å utvikle multiplattfor-spill. Insomniac for eksempel har kun utviklet spill for playstation-plattformen til tross for sin uavhengighet. Og slik jeg forstår det sitter MS fortsatt på eiersiden, det virker bare rent naturlig at X360 trolig vil bli plattformen Bungie satser på. Men sagt skal være sagt, multiplattform-spill fra Bungie er mersannsynlig nå, og det er kanskje mulig MS trekker seg helt ut også, og da er det ikke noe som skulle stå i veien. Jeg synes i grunn denne saken fortsatt høres helt rart ut, men fakta er fakta... Bizzare var for øvrig aldri i MS sitt eierskap, så de har ikke akkuratt tapt noe der annet enn en god sammarbeidspartner. Endret 5. oktober 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje vi da får Halo DS.. lite sannsynlig ettersom de er lei av halo.. men de hadde vel lyst å jobbe med DS en stund. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje vi da får Halo DS.. lite sannsynlig ettersom de er lei av halo.. men de hadde vel lyst å jobbe med DS en stund. 9643757[/snapback] Microsoft eier framleis Halo Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Spiller ingen rolle hvem som eier rettighetene til Halo, spillet blir uansett det samme . Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, for ett selskap greier bare å lage en type spill ~~ Uansett ser de ut til å ville bruke microsoft som publisher framover, så da blir det vel for det meste til microsoft plattformer uansett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 litt trist spør du meg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Meget gode nyheter. Jeg har både Xbox360 og PS3 i hus her, men håper dette betyr at de lager titler til flere plattformer enn 360, slik at man kan velge litt selv hvilken plattform man vil ha uten å gå glipp av gode titler. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Meget gode nyheter. Jeg har både Xbox360 og PS3 i hus her, men håper dette betyr at de lager titler til flere plattformer enn 360, slik at man kan velge litt selv hvilken plattform man vil ha uten å gå glipp av gode titler. 9644513[/snapback] Men multiplatform titler har en lei tendens til å bli en del dårligere enn singleplatform. Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Meget gode nyheter. Jeg har både Xbox360 og PS3 i hus her, men håper dette betyr at de lager titler til flere plattformer enn 360, slik at man kan velge litt selv hvilken plattform man vil ha uten å gå glipp av gode titler. 9644513[/snapback] Men multiplatform titler har en lei tendens til å bli en del dårligere enn singleplatform. 9644573[/snapback] Da håper nok apollox på at de lager kun til PS3 isteden tenker jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Kanskje vi da får Halo DS.. lite sannsynlig ettersom de er lei av halo.. men de hadde vel lyst å jobbe med DS en stund. 9643757[/snapback] Microsoft eier framleis Halo 9643951[/snapback] Og Microsoft lager faktisk spill til DS.. http://gamer.no/nyhet/ds/viva_pinata_til_ds/41661 Endret 5. oktober 2007 av Laland Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Da håper nok apollox på at de lager kun til PS3 isteden tenker jeg. 9644865[/snapback] Nei det har jeg ikke sagt. Sier bare at jeg synes eksklusive titler er et dårlig opplegg for oss forbrukere, men jeg skjønner selvfølgelig markedsverdien i dette. Endret 5. oktober 2007 av apollox Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 De lager vel en håndholdt konsoll til neste år -.- Og apple hopper konsoll toget? neidah...bad joke.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) iHold anyone? Det skal jeg registere sammens med iPortable Endret 5. oktober 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 her er nyheten direkte fra bungie: Almost Nobody asked, What’s all this about Bungie and Microsoft splitting up? Bungie Branches Off As you have no doubt read on the web today, Microsoft Corp. and Bungie Studios, have reached an unprecedented and exciting agreement – starting immediately, Bungie will become an independent company and will retain a long-term publishing agreement with Microsoft Game Studios for “Halo” titles. The new structure became effective on Oct. 1, 2007. The official blurb follows, but since you’re a valuable part of our community, we thought we’d sum it up simply and concisely. Bungie has long been built on creativity, originality and the freedom to pursue ideas. Microsoft agreed, and rather than stifle our imagination, they decided it was in both our best interests to unleash it. We’ll continue to make Xbox 360 games, and we’ll continue to make amazing games for MGS. In that regard, nothing has changed. All that has changed is that now Bungie Studios is once again, the property of the folks of Bungie Studios. Microsoft is and will continue to be, a brilliant, inventive and creatively collaborative publishing partner. Practically speaking, nothing has changed and you guys won’t see much, if any difference, for a while unless you come to work for us, that is – we’re hiring at http://www.bungie.net/inside/jobs.aspx Link Bungie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje vi da får Halo DS.. lite sannsynlig ettersom de er lei av halo.. men de hadde vel lyst å jobbe med DS en stund. 9643757[/snapback] Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja, de var jo på god vei med utviklingen. Kanskje de tar opp igjen arbeidet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå