Gå til innhold

ArticPixel.no - Norsk Tutorialkilde m/ forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke helt å se for meg den feilen jeg! :p hehe!

Kunne du slengt ut noen nye screenshots?

Nu har jeg fikset litt mer på designet på ting som ikke hadde noe "design" på seg! og vi fikser på resizing av bilde til avatar og tutorials og webgalleriet er i gang, men skal gjøre det samme som med tutorials at alle brukere kan legge til en side, men det må bli godkjent først!

Og vi prøver å sett opp en mail-server siden den vi har er treg.. ser det er flere som har registrert seg men ikke aktivert kontoen sin siden de må vente på mailen! Så alle de kontoene(som ikke var bots! :p) er nå aktivert!

Ja, headern er barnslig! Men vi klarer ikke helt bestemme oss for en font vi synes passer.

Noen som har noen kommentarer eller fonter!? :p

Lenke til kommentar

Hmmm... merkelig! :hmm::dontgetit:

Tror det har noe å gjøre med <form> som ligger i den toppdelen!

Skal ta en titt på det når jeg kommer hjem fra skulen! Tror paddingen og marginen ikke har noen verdi..

Noen andre som har noe på hjertet!? :p

Lenke til kommentar

Jeg og Nevo Script har bygget opp alt sammen selv! Ikke noe CMS eller modifisert CMS, vi har laget alt fra grunn av! En god del tusen linjer med koding det ja! ;):p

Men det kommer mer! Nesten hver eller annen hver dag(som i dag), pøser det på med mer koder! ;)

Takk! :D

Lenke til kommentar

Dette designet er noe av det bedre jeg har sett på en stund.

Dere kan med fordel validere koden på

http://validator.w3.org/

Det er noen smårusk.

CSS filen validerer!

Dere benytte dere av alt på bildelinker, og det er sjelden jeg ser det i denne forumkategorien. Dere kan med fordel skrive "Norsk språk" eller "Engelsk språklig" istenden for "Språk!" på alle flagg. Det er rimelig prikete men det er jo så høyt nivået er her.

Jeg opplever tInfo divene, dvs. de som inneholder linker og info om tutorialene på forsiden, som rotete. For mine øyne hvis jeg ser på dem i to-tre sekunder og forsøker å forklare hva jeg så. For mine øyne blir blåfargen litt for tydelig i forhold til gråfargen, og jeg oppfatter det som litt trangt. Selve strukturen på informasjonen synes jeg er helt grei, men det visuelle er litt slitsomt for mine øyne. Mulig bedre linje avstand kan hjelpe, men jeg tror det har med fargene å gjøre.

Hvis man følger en av disse linkene, og får opp siden til en tutorial, så opplever jeg att innholdet kommer for høyt opp. Det går for meg en visuell linje mellom kategorier og brukerpanel, og teksten i hovedboksen bryter denne.

Dere burde inkludere en annonse av en eller annen art, slik at dere kan tjene penger eller finansiere siden. Hvis dere er flinke til å vedlikeholde siden, kan det fort betale en fin ferie, noe som vil være vel fortjent.

Jeg bokmerker siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...