loathsome Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er domenet feilstavet, eller er det bevisst? (Det er ikke noe som heter "Artic" - "Arctic" derimot) Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke bevisst. En feil kanskje? Men det for så være. Nå er siden oppdatert, i databasen, og jeg fikset ordelingsfeilene som ble nevnt! Takk! Noen andre som har no å kommentere!? Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 *bump* Nå går det an å sortere tutorial'ene og noen andre små duppeditter er fikset og lagt til! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det hele så litt merkelig ut i Firefox under linux. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hmmm.. merkelig! Er det fortsatt sånn? Jeg tror jeg har fikset det nå! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kontaktlinken ligger fortsatt på neste linje. Nå ligger også også 'Siste kommentarer' på midten i lag med 'Kategorier'. Ørjan... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ser helt fint ut under Firefox i Arch her ... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Klarer ikke helt å se for meg den feilen jeg! hehe! Kunne du slengt ut noen nye screenshots? Nu har jeg fikset litt mer på designet på ting som ikke hadde noe "design" på seg! og vi fikser på resizing av bilde til avatar og tutorials og webgalleriet er i gang, men skal gjøre det samme som med tutorials at alle brukere kan legge til en side, men det må bli godkjent først! Og vi prøver å sett opp en mail-server siden den vi har er treg.. ser det er flere som har registrert seg men ikke aktivert kontoen sin siden de må vente på mailen! Så alle de kontoene(som ikke var bots! ) er nå aktivert! Ja, headern er barnslig! Men vi klarer ikke helt bestemme oss for en font vi synes passer. Noen som har noen kommentarer eller fonter!? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Her er et. Har også ArchLinux. Men dersom ingen andre har denne feilen, er det nok feil hos meg. Ørjan... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Hmmm... merkelig! Tror det har noe å gjøre med <form> som ligger i den toppdelen! Skal ta en titt på det når jeg kommer hjem fra skulen! Tror paddingen og marginen ikke har noen verdi.. Noen andre som har noe på hjertet!? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Testet med en helt clean Firefox. Da var det riktig. Så dette er et lokalt problem hos meg, og ikke feil i din kode. Beklager bryderiet. Ørjan... Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 hehe! Ok! Godt å høre at jeg ikke fikk mer arbeid på meg! Hva synes du ellers om siden da? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg må bare spørre om en ting. Har du bygd opp siden helt selv? Hva slags CMS bruker du, om du gjør det? Er bare imponert over funksjonene, og at du har fått det til å passe godt i sammen.. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Jeg og Nevo Script har bygget opp alt sammen selv! Ikke noe CMS eller modifisert CMS, vi har laget alt fra grunn av! En god del tusen linjer med koding det ja! Men det kommer mer! Nesten hver eller annen hver dag(som i dag), pøser det på med mer koder! Takk! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Heftig.. Det er virkelig knallbra! Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Tusen takk! Hyggelig å høre! Noen som har en kommentar eller to!? Endret 6. november 2007 av Id3fiX Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 *Bumps!* Designet har fått en liten overhaling! Vi har skiftet flaggene som viste hvilket språk tutorialene har(siden de forrige sugde!). Vad tycks? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Regner med det holder å si at jeg registrerte meg. Neida. Siden ser mye bedre ut etter overhalingen. Den er veldig pen nå. Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Hehe! Hyggelig at du har gjort det da! Tusen takk! Noen andre som har noe på hjertet? Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Dette designet er noe av det bedre jeg har sett på en stund. Dere kan med fordel validere koden på http://validator.w3.org/ Det er noen smårusk. CSS filen validerer! Dere benytte dere av alt på bildelinker, og det er sjelden jeg ser det i denne forumkategorien. Dere kan med fordel skrive "Norsk språk" eller "Engelsk språklig" istenden for "Språk!" på alle flagg. Det er rimelig prikete men det er jo så høyt nivået er her. Jeg opplever tInfo divene, dvs. de som inneholder linker og info om tutorialene på forsiden, som rotete. For mine øyne hvis jeg ser på dem i to-tre sekunder og forsøker å forklare hva jeg så. For mine øyne blir blåfargen litt for tydelig i forhold til gråfargen, og jeg oppfatter det som litt trangt. Selve strukturen på informasjonen synes jeg er helt grei, men det visuelle er litt slitsomt for mine øyne. Mulig bedre linje avstand kan hjelpe, men jeg tror det har med fargene å gjøre. Hvis man følger en av disse linkene, og får opp siden til en tutorial, så opplever jeg att innholdet kommer for høyt opp. Det går for meg en visuell linje mellom kategorier og brukerpanel, og teksten i hovedboksen bryter denne. Dere burde inkludere en annonse av en eller annen art, slik at dere kan tjene penger eller finansiere siden. Hvis dere er flinke til å vedlikeholde siden, kan det fort betale en fin ferie, noe som vil være vel fortjent. Jeg bokmerker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå