Gå til innhold

ArticPixel.no - Norsk Tutorialkilde m/ forum

Anbefalte innlegg

Heisann!

nevoscript og jeg driver å lager en tutorialside der vi samler alle norske tutorials på et sted, så det er lettere å finne de norske.

Så vi ville ha litt respons på siden og systemet. Det er fortsatt under utvikling og jobbes på hver dag.

http://articpixel.no/

- nevoscript og Id3fiX

Endret av Id3fiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt en grei side, men har jeg ikke sett denne før et sted? Selv om dere ikke nødvendigvis har kopiert utseendet, så ser den lik ut som flere andre sider med lignende innhold.

Hvis dette er en side dere har laget selv, helt uten ripping fra andre, så må jeg bare beklage. Vil ikke beskylde dere for noe, men synes absolutt jeg har sett dette før. Du har ikke nødvendigvis brukt dette designet på en annen side før?

Edit: Ser nå at det tydeligvis er systemet dere vil ha kommentarer på. Systemet ser ut til å fungere veldig bra. Stå på. ;)

Endret av Sono
Lenke til kommentar

Hehe!

DanForum, som er siden min, den er litt lik denne! Siden jeg ikke er så god med php som nevo så kuttet vi siden min og laget denne sammen i stede!

Så alt på siden er selvlaget bortsett fra noen ikoner og slikt da! :p hehe!

Vi vil ha kommentar på det meste egentlig! ;) Noen andre som har no å si? :D

Lenke til kommentar

Kan ta meg tid til enda en kommentar da. Designet har fine farger og ser profesjonell ut. Greit logo, fin font i logoen og strukturert design. Savner allikevel overskrift over søk og login.

Login er også litt dårlig justert (nyeste Firefox) og burde legges helt ut i kanten. Savner også et lite hint om hva som er brukernavn og hva som er passord. (Dette er jo egentlig rimelig standard, men bør allikevel på plass.)

Mye småplukk, så dere får velge hva dere vil høre på. ;)

Lenke til kommentar

Tja, her var det noe som var bra, og en del som godt kan endres på:

- Copyright-notis i footer

- Ser ut som det er basert på standarddesignet til IPB, særlig sidebar'ene

- Skulle ønske logoen var litt freshere, akkurat a/p-kombinasjonen kan jeg se for meg at kan gjøres bedre

- Kjeeeedelig font i headeren

- Veldig smått og rotete rundt hvert punkt/tutorial som er lagt til. Like tekststørrelser og farger gjør at man ikke enkelt kan sortere informasjonen til hvert punkt

- Rotete subheader/søkefelt og innlogging

Lenke til kommentar

Jah.. det var da litt av en liste!

- Ok?! kan du hinte litt om hva vi kan endre det til?!

- Ok.. har ikke sett det så.. det skal jeg ikke si noe på..

- Det går nok ann ja.. er ikke helt sikkre på hvordan vi ville ha logoen.. det er første ut kastet.

- Nei. Åssen font skulle vi isåfall bruke, som er så mye mer.. spennende?!

- Det skal vi nok klare å fikse!

- Ja, den fikser jeg på¨nå!

Noen andre som har no på tungespissen!?

Lenke til kommentar

Ja, det går vel ann å forandre på den tenker jeg! :p

Er jo ikke det viktigse i verden at ikke den lille teksten ikke er 100% som den "skal" være!

Noen andre som har noe og tilføye?

Endret av Id3fiX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

La merke til det selv! Men nå skulle den funke?!

Da var siden fikset en del mer på!

Vi har nå pagination, kommentarer er oppe og går, rating, forskjellige språk( ja flaggene er stygge og skal fikses, filtrere ut språk kommer), vi har nå også PM's, smilies, nyeste post( litt bugget, men blir fikset) og designet har blitt litt forandret.

Noen andre som har noget på hjarte?

Lenke til kommentar

Må si at den siden har blitt en god del bedre, siden jeg var innpå der sist.

Har en liten ting som jeg ikke syntes passet så godt inn, og det var banneret. Litt for heftig skrift. Hva med å prøve noe litt enklere?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...