sveioen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har en laptop med skjermkortet ATI Mobility Radeon X1100 hvor den maksimale oppløsningen jeg velge er 1280 x 800. Hvorfor går det ikke an å velge en høyere oppløsning enn dette? Hvis jeg går inn på VG-nett så ser jeg knapt toppsaken som ligger øverst på siden. Med andre ord, det blir veldig veldig smått. Avhenger det av driver? har en Asus F5R. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Mest sansynlig fordi den maksimale oppløsningen på skjermen er 1280x 800. Edit: så nå hvliken maskin det er snakk om Endret 5. oktober 2007 av k-orm Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det denne maskinen du snakker om? I så fall, er det noen som har peiling på om denne klarer BF2? ;p Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Skjermkortet til den maskina virka dårleg i bf2. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Så det er ikke mulig å kjøre det uten lagg på low en gang? Selv har jeg et Radeon 9550, og det funker fint med low uten noen hakking. Så noen som vet hvordan de to skjermkortene er i forhold til hverandre? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Grunnen til at du ikke får valgt en høyerer oppløsning er fordi skjermen ikke støtter høyere oppløsning. Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Grunnen til at du ikke får valgt en høyerer oppløsning er fordi skjermen ikke støtter høyere oppløsning. 9650080[/snapback] Så det avhenger ikke av drivere? Det er simpelthen ikke mulig å få høyere oppløsning? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er anderledes på LCD-skjermer en på biledrørsskjemer. LCD har en "fast" oppløsning, et bestemt antall fysiske piksler, i ditt tilfelle 1280 piksler horisontalt, og 800 piksler vertikalt. Så det er ikke mulig å få noe høyere oppløsning hverken med annet skjermkort, eller andre drivere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan funker denne PC-en til spill? Vil den kunne kjøre wow på maks for eksempel? Og kan man velge engelsk på operativsystemet som følger med? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 PC-en funkar veldig dårleg til nyare spel. Skjermkortet er dårleg med lite integrert minne. Ikkje kjøp den vist du skal spele. Eg har hatt ei maskin med x1100 skjermkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå