Gå til innhold

Nå er priskuttet og 40 GB Ps3'en offisielt.


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er de samme som hele tiden syter om at 40GB versjonen mangler PS2 BC...

PS2 BC er ikke et must for folk flest, kun for diehard-fans (og fanboys kjøper vel ikke billig-modellen uansett?).

Genialt at de beholdt WIFI også. nå tror jeg nesten jeg må kvitte meg med ps2 for å få råd til ps3 ;)

Lenke til kommentar

40GB modellen til 3.590kr på zailor.no nå :D

 

For å være ærlig fatter jeg ikke poenget med 60GB modellen, med mindre man kjøper den store pakken med 2 spill og ekstra kontroll. Man mister 20GB (big deal :p), 2 usb inntak (so what?) og minnekortleser (eh.. er det ikke harddisk her da?). At den ikke er kompatibel med PS2 spill er det eneste minuset som betyr noe i mine øyne, MEN som noen har poengtert er det meget mulig at den vil kunne bli det ved software emulering på et senere tidspunkt.

 

Og siden jeg egentlig ikke har særlig lyst på verken resistance eller motorstorm så er det vel bare å gå for 40GB? :)

 

Men er litt skeptisk til å kjøpe på nett, i tilfelle reklamasjon er det lettere å kunne gå til en lokal forhandler... så håper elkjøp, expert eller noe får den ned på rundt 3.5k snart så kommer jeg og kjøper :D

Lenke til kommentar
40GB modellen til 3.590kr på zailor.no nå :D

 

For å være ærlig fatter jeg ikke poenget med 60GB modellen, med mindre man kjøper den store pakken med 2 spill og ekstra kontroll. Man mister 20GB (big deal :p), 2 usb inntak (so what?) og minnekortleser (eh.. er det ikke harddisk her da?). At den ikke er kompatibel med PS2 spill er det eneste minuset som betyr noe i mine øyne, MEN som noen har poengtert er det meget mulig at den vil kunne bli det ved software emulering på et senere tidspunkt.

 

Og siden jeg egentlig ikke har særlig lyst på verken resistance eller motorstorm så er det vel bare å gå for 40GB? :)

 

Men er litt skeptisk til å kjøpe på nett, i tilfelle reklamasjon er det lettere å kunne gå til en lokal forhandler... så håper elkjøp, expert eller noe får den ned på rundt 3.5k snart så kommer jeg og kjøper :D

 

Koster ikke 40 gb på elkjøp 3600 kr. gjør det i vert fall på nett.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det bli mindre lyud i en 40Gb?

 

Edit: Etter det jeg har forstått skulle vel en mindre harddisk bråke mer....

Den har nyere teknologi som gjør at den bruker mindre strøm og varme. De har også fjernet grafikkchippen til PS2 i konsollen. Er diskutert tidligere i emnet.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Da var ps3 kjøpt :D 40gb utgaven, fyren i butikken maste noe fælt over hvor mye jeg burde velge den andre siden det fulgte med 2 spill og en håndkontroll extra (sa ikke noe om de extra funksjonen) men da bare smilte jeg å sa "det har jeg allerede bestilt til 499 på lefdal"

 

kjøpte også med heavenly sword

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt 40gb modellen.

Hva er egentlig vits med å kjøpe 40gb modellen til 4k, når 60gb med starter pack koster 5k??

Ja, jeg vet den pakken med to spill og ekstra kontroll koster 500kr på lefdal, men det blir jo bare 500kr forskjell, for en dårligere konsoll.

 

Når man først skal kjøpe PS3, så må man jo ha det beste:)

Lenke til kommentar

Vel jeg for min del vil ha en stillegående konsoll, og har hatt 3 60GB konsoller med mye lyd. De to spilla hadde jeg fra før samt en ekstra håndkontroll. Jeg bruker heller den "sparte" 1000-lappen til å kjøpe meg en PSTwo slim slik at jeg har 100% bakover-kompatibilitet med PS1/2-spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...