FedoraHelper Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå vurderer jeg å stikke innom Ebgames og sjekke om de har en brukt ps3 til en god pris, 60 gigen altså har de den ikke til en bra pris venter jeg til en brukt 40 gig versjon blir tilgjengelig HAR LYST PÅ PS3 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lysten er som oftest større enn fornuften......... Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jobbar for tida i Elkjøp, og eg har endo ikkje funne denne 40GB utgåva i butikksystemet vårt. Bombe ;-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har jeg kjøpt! På Platekompaniet.. Ca 4800,- for PS3, Heavenly Swords og HDMI.. - 400,- kroner som jeg hadde tilgode, (også liker jeg å tenke minus 1000,- til, siden jeg fikk igjen 1000,- som jeg hadde glemt litt av).. så slikt sett betalte jeg 3400,-! hehe.. Nå holder jeg på å sette opp.. Lurer på om det er lett å se xvid/divx/x264 -filmer, jeg.. Blir stas! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 gratulerer med kjøpet=) er en konge konsoll, trokke du kommer til å angre:) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bombe ;-) Seriøst, nå begynner jeg å bli lei av deg. Jeg håper ikke du er representativ for den spillsalgkjeden du jobber for. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Seriøst, nå begynner jeg å bli lei av deg. Jeg håper ikke du er representativ for den spillsalgkjeden du jobber for. Nei, eier man litt modenhet og er særiøs slenger man ikke dritt hver gang sjansen byr seg... --- Solgte hvertfall Starter Pack til 4.999 kr. i dag (60GB m/ 2 spill og 2 sixaxis), så vil tro andre butikker/kjeder også er i gang. 40 GB'en har jeg enda ikke sett noe til i min butikk. Skal visst være begrenset antall til å begynne med... Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nå har jeg kjøpt! På Platekompaniet.. Ca 4800,- for PS3, Heavenly Swords og HDMI.. - 400,- kroner som jeg hadde tilgode, (også liker jeg å tenke minus 1000,- til, siden jeg fikk igjen 1000,- som jeg hadde glemt litt av).. så slikt sett betalte jeg 3400,-! hehe.. Nå holder jeg på å sette opp.. Lurer på om det er lett å se xvid/divx/x264 -filmer, jeg.. Blir stas! Da har jeg også bestillt ;-) Kjøpte 40gb fra komplett siden jeg har handlet der mest og har bruker. Men har ikke de problemer på lageret? Jaja den kommer nok fram uansett Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Egentlig veldig rart at ikke Komplett eller noen av de store netthandlerne har satt prisen på 60Gb-bundlen ned til 4995. Jeg tror jo at den som har lavest pris på denne, vil ta store deler av markedet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Egentlig veldig rart at ikke Komplett eller noen av de store netthandlerne har satt prisen på 60Gb-bundlen ned til 4995. Jeg tror jo at den som har lavest pris på denne, vil ta store deler av markedet. Vel, siden Starterpacken vil snart være borte vekke ser vel noen sitt snitt til å få noen ekstra kroner inn. Hvordan skal man ta markedet når man har under 40 pakker tilgjengelig? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis man går ned på expert eller elkjøp å spør de om de selger deg starterpacken til 4999 får man den til den prisen da tro? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det noen av dere som noen gang har hatt bruk for minnekortleser og brukt mer enn 2 USB-porter? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg kan til en vissgrad se for meg at minnekortleseren kan bli brukt. Det kommer helt an på hvor kompatibel PS3 er med forskjellige kameraer og mp3-spillere, er den det blir det uansett enklere å koble kamera/mp3 rett på via kabel istedetfor å herje med minnekortene. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Personlig så brukte jeg minnekortleseren en del før for og overføre filer, men etter at jeg fikk konvertert den eksterne harddisken min til FAT32 har den blitt brukt i stede for minnekort. Minnekortleseren kan jo være kjekt å ha for å vise bilder, men når gjør du nå egentlig det? Og mer enn to usb porter har jeg aldri hatt bruk for. Endret 13. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Personlig så brukte jeg minnekortleseren en del før for og overføre filer, men etter at jeg fikk konvertert den eksterne harddisken min til FAT32 har den blitt brukt i stede for minnekort. Minnekortleseren kan jo være kjekt å ha for å vise bilder, men når gjør du nå egentlig det?Og mer enn to usb porter har jeg aldri hatt bruk for. Så lenge jeg har en gammel PS2 kan jeg like godt skaffe meg 40GB versjonen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Så lenge jeg har en gammel PS2 kan jeg like godt skaffe meg 40GB versjonen Enig der ja, ingen vits å betale 1000kr mer for 2 kestra usb porter og minnekortleser. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Enig der ja, ingen vits å betale 1000kr mer for 2 kestra usb porter og minnekortleser. Og 40GB ekstra, og to spill, og en ekstra spake og hendigheten ved å ha to konsoller i en. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvis man går ned på expert eller elkjøp å spør de om de selger deg starterpacken til 4999 får man den til den prisen da tro? I Fredrikstad så selges den til 4995 hvertfall, men du får den ikke med idag da det dessverre er litt vanskelig å få tak i den nå... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 40GB ekstra? Ja, for 60GB - 40GB = 40GB. Ånei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå