Gå til innhold

Nå er priskuttet og 40 GB Ps3'en offisielt.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kjøpt! :)

På Platekompaniet..

Ca 4800,- for PS3, Heavenly Swords og HDMI..

- 400,- kroner som jeg hadde tilgode, (også liker jeg å tenke minus 1000,- til, siden jeg fikk igjen 1000,- som jeg hadde glemt litt av).. så slikt sett betalte jeg 3400,-! :p hehe..

Nå holder jeg på å sette opp..

Lurer på om det er lett å se xvid/divx/x264 -filmer, jeg.. :ermm:

Blir stas! :)

Lenke til kommentar
Seriøst, nå begynner jeg å bli lei av deg. Jeg håper ikke du er representativ for den spillsalgkjeden du jobber for.

Nei, eier man litt modenhet og er særiøs slenger man ikke dritt hver gang sjansen byr seg...

---

Solgte hvertfall Starter Pack til 4.999 kr. i dag (60GB m/ 2 spill og 2 sixaxis), så vil tro andre butikker/kjeder også er i gang.

40 GB'en har jeg enda ikke sett noe til i min butikk. Skal visst være begrenset antall til å begynne med...

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt! :)

På Platekompaniet..

Ca 4800,- for PS3, Heavenly Swords og HDMI..

- 400,- kroner som jeg hadde tilgode, (også liker jeg å tenke minus 1000,- til, siden jeg fikk igjen 1000,- som jeg hadde glemt litt av).. så slikt sett betalte jeg 3400,-! :p hehe..

Nå holder jeg på å sette opp..

Lurer på om det er lett å se xvid/divx/x264 -filmer, jeg.. :ermm:

Blir stas! :)

Da har jeg også bestillt ;-) Kjøpte 40gb fra komplett siden jeg har handlet der mest og har bruker. Men har ikke de problemer på lageret? Jaja den kommer nok fram uansett

Lenke til kommentar
Egentlig veldig rart at ikke Komplett eller noen av de store netthandlerne har satt prisen på 60Gb-bundlen ned til 4995.

Jeg tror jo at den som har lavest pris på denne, vil ta store deler av markedet.

Vel, siden Starterpacken vil snart være borte vekke ser vel noen sitt snitt til å få noen ekstra kroner inn.

Hvordan skal man ta markedet når man har under 40 pakker tilgjengelig? :)

Lenke til kommentar

Jeg kan til en vissgrad se for meg at minnekortleseren kan bli brukt. Det kommer helt an på hvor kompatibel PS3 er med forskjellige kameraer og mp3-spillere, er den det blir det uansett enklere å koble kamera/mp3 rett på via kabel istedetfor å herje med minnekortene.

Lenke til kommentar

Personlig så brukte jeg minnekortleseren en del før for og overføre filer, men etter at jeg fikk konvertert den eksterne harddisken min til FAT32 har den blitt brukt i stede for minnekort. Minnekortleseren kan jo være kjekt å ha for å vise bilder, men når gjør du nå egentlig det?

Og mer enn to usb porter har jeg aldri hatt bruk for.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar
Personlig så brukte jeg minnekortleseren en del før for og overføre filer, men etter at jeg fikk konvertert den eksterne harddisken min til FAT32 har den blitt brukt i stede for minnekort. Minnekortleseren kan jo være kjekt å ha for å vise bilder, men når gjør du nå egentlig det?

Og mer enn to usb porter har jeg aldri hatt bruk for.

Så lenge jeg har en gammel PS2 kan jeg like godt skaffe meg 40GB versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...