Gå til innhold

Nå er priskuttet og 40 GB Ps3'en offisielt.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke orket å lese så mye så noen av dere kan nok hjelpe meg.

Hva er forskjellern utenom pris, 40gb i sedet for 60 gb og at den ikke kan kjøre PS2 spill?

9643353[/snapback]

Ingen spill følger med, ingen minnekort porter og ingen ekstra kontroller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke orket å lese så mye så noen av dere kan nok hjelpe meg.

Hva er forskjellern utenom pris, 40gb i sedet for 60 gb og at den ikke kan kjøre PS2 spill?

9643353[/snapback]

De har fjernet 2 av 4 USB porter samt minnekort(SD,memorystick leseren.)

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke helt å se hvorfor en skal kutte ut bakoverkompabiliteten.. Den er software ffs, hvor mye taper en på det? Og med det sagt: Hvilke kunder mener at det er det første de kan fjerne? Skulle gjerne likt høre det rett fra dem..

9643200[/snapback]

Har vel også kanskje noe å gjøre med at denne ikke har minnekort porter. Blir kanskje vanskelig å få lagret eller loadet savene i PS2 spill uten?

9643322[/snapback]

Øhh nei? Har aldri brukt minnekort portene (SD, Memorystick portene) til dette. PS2 og Ps1 lagringer lagres på harddisken. For å føre dem over fra ps1 og ps2 minnekort trenger du en ps2 memorycard adapter.

9643351[/snapback]

Ok, da må det være fordi det er noe PS2 greier i hardwaren som koster en del.

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av luftingen på undersiden av "toppen" :p

9643381[/snapback]

Det ryktes jo at denne 40 GB bruker noe mindre strøm, som har resultert i spekulering om Cell er nede på 65nm produksjon nå. Men tror ikke dette er tilfellet. Den nye versjonen av hovedkortet uten GS og ED ram gjør vel at strømforbruket går noe ned. Kanskje har de forbedret kjølingen ytterligere?

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av luftingen på undersiden av "toppen" :p

9643381[/snapback]

Som du ser har PS-logoen blitt snudd også. Antageligvis skal Sony nå snu bildet, slik at vi må spille liggende. 16:9 sucks. 9:16? Tha Naxt Ganaration!

Tharos_: det kommer også en 99 GB versjon med innebygd kaffetrakter. Selvfølgelig en som trakter next gen HD kaffe.

9643382[/snapback]

HD-kaffe? Håper karsken får en bedre smak også! :!:

Lenke til kommentar
Forrøvrig ganske herlig ironi etter at all kritikken MS fikk for sin ikke 100% dekkende bakoverkompatibiltet at det endte med at Sony ble de som til slutt droppet det helt.  :!:

9643418[/snapback]

60GB og den fremtidige 80GB vil vel fremdeles ha dette?

Om også de versjonene får strippet dette, så kan vi snakke droppings.

Lenke til kommentar

Dette er herlige nyheter ;D Da blir det ps3 på meg :) Prisen har vært det som har holdt meg tilbake, men nå er det en akseptabel pris.

Driter i om jeg ikke kan spille ps2-spill. De er kjedelige og elendig grafikk. Dessuten kan jeg bare koble opp ps2 hvis jeg hadde behov for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...