praystation Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er BS med det da? Den opprinnelige prototypen hadde 2 HDMI, 3 Ethernet utganger og 6 USB porter. At de faser ut 60Gb modellen og erstatter den med denne er vel ikke så usansynlig.Bare sjekk denne gamle artikkelen på Gamesindustry.biz her! Vel, den originale spesifikasjonen måtte jo vært laget før de hadde den ringelse anelse om hva maskinen kom til å koste. Det ville jo vært komplett idiotisk å inkludere tre ethernet-porter i et system som sliter med høye kostnader, når det er en tilnærmet ubrukelig feature. Kilden var vel også såpass suspekt at kildekritikkalarmen burde ringt. 9649798[/snapback] OK, tiden får vise hvor mye sannet det er i dette ryktet Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 hvorfor gir de ut så mange forskjellige, de skulle hatt 2 standard versjoner på alle kontinenter, nå stresser de så frem og tilbake.. er litt stygt rett og slett. 20gig og 60gig fra starten av hadde passa utmerket:) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Føler også at 20 og 60 gig hadde vært bra 20 gigen med en 3k prislapp og 60 med 4-5 hadde det sett slik ut fra begynnelsen av (isteden for de grusomme prisene) hadde jeg nok hatt en 20 gig ps3 ved launch! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Nå har vi vel i Europ ikke hatt noen billig versjon, bare 60 GB. Så har ikke akkurat vært mye fram og tilbake her. Men ser ut som om at Sony har prøvd seg litt fram her. Håper de nå bestemmer seg for en topp modell og en billig modell. Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Føler også at 20 og 60 gig hadde vært bra 20 gigen med en 3k prislapp og 60 med 4-5 hadde det sett slik ut fra begynnelsen av (isteden for de grusomme prisene) hadde jeg nok hatt en 20 gig ps3 ved launch! 9650048[/snapback] De har jo fortsatt denne 20gb i Japan og den var en stund til salgs i Amerika også. Den ser ikke ut til å hjelpet særlig på salget så Sony har vel nå skjønt at bare er tull med forskjellige pakker. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vell jeg syns også at de kunne ha beholdt 20 gigen, men som jeg nå har funnet ut mangler den hdmi utgang og wifi. Og dette er jo veldig viktige ting for mange. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341232 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er ihvertfall helt sikkert at jeg skal meg en ps3 nå Så da er det bare å vente på priskutt for å bestemme hvilken modell det blir Og priskuttet skulle vel komme rundt den 10 oktober? Uansett, tror sony kommer til å selge mange konsoller fram mot jul Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vell jeg syns også at de kunne ha beholdt 20 gigen, men som jeg nå har funnet ut mangler den hdmi utgang og wifi.Og dette er jo veldig viktige ting for mange. 9650643[/snapback] Det er ikke korrekt. I utgangspunktet skulle ikke 20G versjonen ha HDMI, men de valgte å utstyre den med det allikevel. Dette ble kunngjort kort tid før launch. 20G versjonen mangler kortlesere og wifi. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Selv ville jeg aldri hatt en PS3 uten Wifi, har ikke mulighet til å bruke kabel Lenke til kommentar
coban Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Veiledende pris på den nye 40 GB PS3'en er 3990, så da kan man vel regne med å se den til mellom 3500 på elkjøp og lefdal til uka og kanskje ned mot 3000 inn mot julesalget. Ny veiledende pris på 60 GB er 4999. I følge Sony skal lageret av 60 GB PS3 selges ut og deretter vil det kun være 40 GB versjonen som skal selges i Europa. Spennende og se om de faktisk gjennomfører akkurat det. 9644105[/snapback] Jeg forstår at du ønsker at den skal gå ned i pris, men logikken din er ikke helt tilstede.. la oss si at det kommer 1000 stk til norge, du vet at du kommer til å selge disse fordi etterspørselen er stor, hvorfor skal man da dumpe varen? Jeg tror at den blir på veiledende, det som har skjedd tidligere - men det er umulig å spå markedet. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341232 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pris og etterspørsel rimer ikke alltid. Elkjøp/Lefdal solgte X360 Premium til 2795,- i månedene etter lansering og da var det helt umulig å få tak i en konsoll. Elkjøp/Lefdal solgte Wii for 1995,- på lansering. Også der var etterspørselen enorm. PS3 40 GB er nok en perfekt lokkevare for å få folk inn i butikkene under julesalget. 3000 kroner er nok vel drøyt, men 3300-3500 er nok mulig vi ser før jul. Tilsvarende 4300-4500 for 60 GB Starter Pack. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pris og etterspørsel rimer ikke alltid. Elkjøp/Lefdal solgte X360 Premium til 2795,- i månedene etter lansering og da var det helt umulig å få tak i en konsoll. Elkjøp/Lefdal solgte Wii for 1995,- på lansering. Også der var etterspørselen enorm. PS3 40 GB er nok en perfekt lokkevare for å få folk inn i butikkene under julesalget. 3000 kroner er nok vel drøyt, men 3300-3500 er nok mulig vi ser før jul. Tilsvarende 4300-4500 for 60 GB Starter Pack. 9651273[/snapback] Salget kommer til å brake gjennom himmelen nå Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 forsvinner nok fort et par hundre tusen konsoller europa før året er over ja.. addet til de 1,4 mill som er solgt allerede, hvis jeg ikke husker feil. nå har jeg faktisk tro på 12 millioner innen mars=) 4000kr for en blu ray spiller er svin billig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ""Backwards compatibility, as you know from PlayStation One and PlayStation 2, is a core value of what we believe we should offer. And access to the library of content people have created, bought for themselves, and accumulated over the years is necessary to create a format. PlayStation is a format meaning that it transcends many devices -- PSOne, PS2, and now PS3" - Phil Harrison, Sony, December 2006." ""Multiple machines with different specs and features, eh? I think we wouldn't take that strategy. We wouldn't create confusion" - Phil Harrison, Sony, August 2005" Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Så if they belive they should offer, så kan de aldri fjerne den igjen? De sier jo også at den blir fjernet etter undersøkelser foretatt av Ps3 brukere og potensielle kjøpere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Men burde vi ikke bli vant med dette? Sony sa tidligere at rumble var next gen og derfor var den ikke med. Selv om det var andre grunner til at den ikke var med. MS sa at HDMI var ikke nødvendig, og vi ser jo i dag hvor nødvendig det er. MS sa at de ikke hadde problemer med HW kvaliteten på xbox 360, så innrømmet de det senere. Disse selskapene og andre selskaper i verden sier det som passer sitasjonen de er i akkurat da. Disse stratigiene kan så endre seg i framtiden, om faktorene tilsier det. (Salg, konkurrenter, kundeønsker osv osv.) Lenke til kommentar
furu Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan vi forvente at denne faktisk er til salgs i butikkene 10.oktober? Står 10-10 ubekreftet på komplett.no, men er det kun snakk om at man da kan forhåndsbestille fra den dato? Nettbutikkene setter jo aldri feil dato på noen produkter....... Beklager hvis jeg spør dumt her. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vell kan jo hende de har den på lager med får ikke lov til å starte salget for 10 oktober. F.eks så hadde jeg forhåndsbestilt fifa 08 på gamezone der sto det at det var forventet på lager den 27.september, men da jeg kom hjem fra skolen den 27.09 lå det i postkassen. Men hvis ikke kan du jo alltids forhåndsbestille nå også kommer den når de får den på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå