Bromlexl Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du sier at det blir feil å kjøpe en konsoll for å spille spill som faktisk ble laget for denne konsollen, når denne konsollen fortsatt er til salgs overalt, og er billig attpåtil? Oh, the horror! :!: Ok, nå har jeg lest hele tråden (fram til denne meldinga jaffal) og må si jeg er mektig lei dette maset om BC. Vil du absolutt ha muligheten til å spille PS2spill (med den flooden av storspill som kommer framover forstår jeg ikke det) så må du jo for guds skyld bare kjøpe 60GB-versjonen! Vi vet hvor du står på dette nå, ja det er kjempeteit av Sony å kutte BC, måtte de brenne for alltid osv osv( ). Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe den vet du.... Ble bare lei av å se det samme innlegget om og om igjen. Måtte få det ut. 9646442[/snapback] Ka? Jeg mener at PS3 bør ha en BC mulighet, uansett versjon! En dag vil PS2-lageret ta slutt. Plutselig ryker PS2en, og da har man ingen konsoll å spille verken PS1 eller PS2-spill på. 9647039[/snapback] Kommer nok en software update som gjør det mulig. RSx bør være i stand til å emulere grafikkprosessoren i PS2, Cell burde også kunne gjøre den jobben. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ka? Jeg mener at PS3 bør ha en BC mulighet, uansett versjon! En dag vil PS2-lageret ta slutt. Plutselig ryker PS2en, og da har man ingen konsoll å spille verken PS1 eller PS2-spill på. 9647039[/snapback] Hva med for de som faktisk ikke bryr seg om BC? Greit at dem kan kjøpe en billigere modell. Viss folk virkelig har lyst på BC kan dem jo kjøpe enten 60Gb nå elr 80Gb når den kommer ingen tvinger deg til å kjøpe 40Gb. Dette er helt idiotisk å diskutere, føles som om PS3 ikke finnes med BC lenger :S Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette står på play.com: * Console features: * 40GB HDD * 2 USB Ports * Matt finish Noen annen info om "matt finish"? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jalla biltemalakk som på Elite sikkert Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Folk her sier konstant "80 GB når den kommer". Hvem er det som har sagt at den kommer? I pressemeldingen står det jo at 40 gb kommer og 60 gb vil bli solgt helt til den fases ut. Er det bare noe dere antar eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva ellers kommer da? det kommer hvertfall en annen med BC og alt som 60Gb hadde, viss ikke har Sony driti seg ut. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Folk her sier konstant "80 GB når den kommer". Hvem er det som har sagt at den kommer? I pressemeldingen står det jo at 40 gb kommer og 60 gb vil bli solgt helt til den fases ut. Er det bare noe dere antar eller? 9647220[/snapback] Det var det som skjedde i USA når 60 GB ble satt ned i pris og faset ut fra markedet. Å introdusere 40 GB så kort tid etter 80 GB tyder på at de vil ha begge i markedet framover. Endret 6. oktober 2007 av kilik Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Du sier at det blir feil å kjøpe en konsoll for å spille spill som faktisk ble laget for denne konsollen, når denne konsollen fortsatt er til salgs overalt, og er billig attpåtil? Oh, the horror! :!: Ok, nå har jeg lest hele tråden (fram til denne meldinga jaffal) og må si jeg er mektig lei dette maset om BC. Vil du absolutt ha muligheten til å spille PS2spill (med den flooden av storspill som kommer framover forstår jeg ikke det) så må du jo for guds skyld bare kjøpe 60GB-versjonen! Vi vet hvor du står på dette nå, ja det er kjempeteit av Sony å kutte BC, måtte de brenne for alltid osv osv( ). Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe den vet du.... Ble bare lei av å se det samme innlegget om og om igjen. Måtte få det ut. 9646442[/snapback] Ka? Jeg mener at PS3 bør ha en BC mulighet, uansett versjon! En dag vil PS2-lageret ta slutt. Plutselig ryker PS2en, og da har man ingen konsoll å spille verken PS1 eller PS2-spill på. 9647039[/snapback] Kommer nok en software update som gjør det mulig. RSx bør være i stand til å emulere grafikkprosessoren i PS2, Cell burde også kunne gjøre den jobben. 9647062[/snapback] Så nå har du altså gått fra å kjefte på de som sa at 40gb ikke ville være BC til å tro at det kommer nok en software update som vil ordne dette. Jeg tror nok Sony ville nevnt det rimelig fort hvis de hadde planer for det i fremtiden. Og en annen grunn til å tvile på dette er jo at PS3 sliter bra med å emulere mange PS2 spill enda den hadde jo åpenbart en del PS2 hardware i seg. At det skal gå så mye bedre uten noenting spørs vel da. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hehe, har lest gjennom nesten alle postenem i denne tråden uten å skrive en eneste post her. Fulgt med helt siden tråden ble startet Vel, nå begynner PS3 å få en ganske gor pris synes jeg 3500 hadde kanskje nesten hvert perfekt. Men dette med at den er matt, vil det si at den er mye gråere i fargen? Er jo litt positivt at det ikke kommer så mye fettmerker på den da Edit: Hmm, er dette 40GB modellen? 4199kr hos Elgiganten i Danmark altså? Endret 6. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 dette 40GB modellen? 4199kr hos Elgiganten i Danmark altså? I følge spesifikasjonene har den 60 gb og minnekortleser Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sony begynner å bli desperate nå, de ser at de MÅ selge den billigere for å kunne ta igjen X360. Forsåvidt er det vel en ok plan, det er vel ikke mange som spiller PS2-spill på PS3en likevel. Og kan man ikke bare bruke en usb-hub for å få flere usb-porter? Og minnekort kan man vel lese med en usb-kortleser. Dette er jo bare kutt Sony burde gjort i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Rumor: 160GB Playstation 3 Model Coming? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) 2 Hdmi-porter og 3 nettverksporter? Endret 6. oktober 2007 av sv1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 PS3 40gig version 100% compatible with PS1 games GameDaily BIZ also contacted SCEE spokesman Nick Sharples who told us, "We have made clear on many occasions that our priority is on developing innovative new features and services for PS3 and not on backwards compatibility. The 40GB model no longer contains any elements of the PS2 chip set which powered backwards compatibility in previous models, and is therefore only compatible with PS one titles." Veit ikkje om det har blitt sagt før eg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har nevnt ett par ganger at ps2 hw er helt fjernet, og regnet med at alle skjønte at ps1 spill fremdeles fungerer siden det er totalt sw emulert, samt at en rekker ps1 spill kan kjøpes og lastes ned på Ps store. Folk har ønsket en billigere ps3 og nå får de det. Ps2 hw og nytt hovedkort var vel den raskeste måten å få til priskuttet akkurat nå. Andre komponenter som Cell, Rsx og blu-ray kan selvfølgelig ikke fjernes. Neste priskutt blir nok når de går over til å produsere Cell og rsx med 65 nm produksjonsteknikk. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg for min del klarer meg fint uten ps2 kompalitet på ps3, jeg kjøper den for å spille ps3 spill ikke ps2, det har jeg da allerede 2 ps2 konsoller for Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg for min del klarer meg fint uten ps2 kompalitet på ps3, jeg kjøper den for å spille ps3 spill ikke ps2, det har jeg da allerede 2 ps2 konsoller for 9647905[/snapback] Men hadde det ikke vært ålreit å kunne selge PS2 din for 500kr til en lettlurt tulling og sluppet å ha 2 maskiner under tv'en? For ikke snakke om å slippe å ha kontrollere med ledning også slengende rundt? Et annet og kanskje større poeng er at PS3 kan også oppskalere PS2 til til HD oppløsning så de ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) jeg for min del klarer meg fint uten ps2 kompalitet på ps3, jeg kjøper den for å spille ps3 spill ikke ps2, det har jeg da allerede 2 ps2 konsoller for 9647905[/snapback] Men hadde det ikke vært ålreit å kunne selge PS2 din for 500kr til en lettlurt tulling og sluppet å ha 2 maskiner under tv'en? For ikke snakke om å slippe å ha kontrollere med ledning også slengende rundt? Et annet og kanskje større poeng er at PS3 kan også oppskalere PS2 til til HD oppløsning så de ser mye bedre ut. 9647930[/snapback] du selger ikkje konsollen din.!! en ekte gamer setter ps2oen på hylla og mimrer tilbake om alle timene med gledeståree..svettebyer..skriking..banning og frustrasjon som er lagt ned me den konsollen.. Endret 6. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg klarer ikke helt å se hvorfor en skal kutte ut bakoverkompabiliteten.. Den er software ffs, hvor mye taper en på det? Og med det sagt: Hvilke kunder mener at det er det første de kan fjerne? Skulle gjerne likt høre det rett fra dem.. 9643200[/snapback] Vil du ha mer - betal mer. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hva ellers kommer da? det kommer hvertfall en annen med BC og alt som 60Gb hadde, viss ikke har Sony driti seg ut. 9647251[/snapback] Ifølge Sony så er 40gb den eneste PS3 de vil ha i Europa. The current models of PlayStation 3 will be reduced in price to €500, said Sony, but when they're gone, they're gone: the €400 model will be the one and only version of PlayStation 3 on the market in Europe once stocks of the old models are depleted From Nick Sharples, Sony's Director of Corporate Communications in Europe: The 60GB Starter pack will remain on sale until stocks run out (a number of months, depending on territory.) Thereafter, the 40GB model will be the only SKU in the SCEE region. http://blog.wired.com/games/2007/10/its-official-40.html http://kotaku.com/gaming/ps3/scee-ps3-60gb...-too-307651.php Alle forventer at 80gben kommer hit, men Sony har tidliggere sagt at den ikke kommer til Europa. Endret 6. oktober 2007 av ØysteinT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå