Gå til innhold

Nå er priskuttet og 40 GB Ps3'en offisielt.


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Vil prisen blir redusert 10 oktober i Norge? HAr lønning den dagen og har tenkt til å kjøpe ps3 da.

9645829[/snapback]

 

Ja, det er da alt skjer ;)

9645836[/snapback]

 

 

Det kan du garantere?

 

Hvis jeg kommer til butikken på onsdag og jeg ikke ser noe reduksjon, blir det bråk=)

9645899[/snapback]

Er vel ikke snakk om noe priskutt her, men en ny modell.

60 GB'en vil gå til samme pris til den er sluttsolgt etter hva jeg har forstått.

Vil tro det tar litt lenger tid å få maskinene ut i butikkene enn 3 dager...

9645916[/snapback]

 

 

Okey, men er det trygt å kjøpe på onsdag da? kommer vel ikke et voldsomt kutt med det første? da mener jeg over tusen kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil prisen blir redusert 10 oktober i Norge? HAr lønning den dagen og har tenkt til å kjøpe ps3 da.

9645829[/snapback]

 

Ja, det er da alt skjer ;)

9645836[/snapback]

 

 

Det kan du garantere?

 

Hvis jeg kommer til butikken på onsdag og jeg ikke ser noe reduksjon, blir det bråk=)

9645899[/snapback]

Er vel ikke snakk om noe priskutt her, men en ny modell.

60 GB'en vil gå til samme pris til den er sluttsolgt etter hva jeg har forstått.

Vil tro det tar litt lenger tid å få maskinene ut i butikkene enn 3 dager...

9645916[/snapback]

 

Er snakk om priskutt jo, merker at du ikke har fulgt med ;)

 

Edit: Usansett er det vært å vent til julen å se hva som skjer da.

Endret av StalkerPrime
Lenke til kommentar
Ser at Sony ikke lengre skal fortsette å produsere 60 gb-en, betyr det at 80gb-en også kommer til Norge?

9645960[/snapback]

 

Ikke bekreftet ennå av Nordisk Film.

9645975[/snapback]

 

Ok, personlig mener jeg at Sony gjør en feil hvis de ikke lansere den over hele kloden, siden den da vil bli den eneste "komplette" ps3.

Lenke til kommentar
Er snakk om priskutt jo, merker at du ikke har fulgt med  ;)

 

Edit: Usansett er det vært å vent til julen å se hva som skjer da.

9645955[/snapback]

I agree.

Når priskuttet trer i kraft her er vel litt vanskelig å si. Konsollene som er ute i dag må priskompenseres, hvis ikke det blir gjort vil jo ikke butikkene selge den til ny pris før de er solgt.

Lenke til kommentar
Vil prisen blir redusert 10 oktober i Norge? HAr lønning den dagen og har tenkt til å kjøpe ps3 da.

9645829[/snapback]

 

Ja, det er da alt skjer ;)

9645836[/snapback]

 

 

Det kan du garantere?

 

Hvis jeg kommer til butikken på onsdag og jeg ikke ser noe reduksjon, blir det bråk=)

9645899[/snapback]

Er vel ikke snakk om noe priskutt her, men en ny modell.

60 GB'en vil gå til samme pris til den er sluttsolgt etter hva jeg har forstått.

Vil tro det tar litt lenger tid å få maskinene ut i butikkene enn 3 dager...

9645916[/snapback]

 

Er snakk om priskutt jo, merker at du ikke har fulgt med ;)

 

Edit: Usansett er det vært å vent til julen å se hva som skjer da.

9645955[/snapback]

 

HAr fulgt med jo, men spørsmålet mitt var om dette skjer på ONSDAG, ikke om det blir noe priskutt. Leste i noen poster i starten av tråden, der sto det at prisen på 60GB versjonen ville bli redusert, men nå blir det sagt at den vil fortsette som normalt til den er utsolgt. Right?

Lenke til kommentar

9645955[/snapback]

 

HAr fulgt med jo, men spørsmålet mitt var om dette skjer på ONSDAG, ikke om det blir noe priskutt. Leste i noen poster i starten av tråden, der sto det at prisen på 60GB versjonen ville bli redusert, men nå blir det sagt at den vil fortsette som normalt til den er utsolgt. Right?

9646009[/snapback]

 

Ikke du mente Datatingen

 

Les: Allerede onsdag 10. oktober kan du kjøpe en Playstation 3 til rundt 4000 kroner - en prisnedgang på rundt 2000 kroner fra det den koster i butikk i dag.

 

Ifølge en pressemelding fra Sony, er det introduksjonen av en helt ny PS3-modell som er årsaken til det saftige priskuttet.

Lenke til kommentar

Ja nei noe meir virrvarr rundt ein konsoll har eg aldri vert borti. Sony kjører ut 20GB,60GB,80 og no 40GB. Kan bli mindre meir forvirret av mindre.

 

Men eg syns dette er eit flott tiltak for å imøtekomme julegalskapen eg, håper PS3 selger raskere enn Nintendo DS printer penger. Da får vel MS blod på tann å kommer med eit snaxy tilbud for de sultne.

 

Skal ihvertfall blir artig å se om åssen dette her slåt ut på salget kombinert med stortitlene denne vinteren :)

Lenke til kommentar
Satt å leste på Neogaf, da jeg kom over ett innlegg som muligens har noe sannhet i seg.

 

Originally Posted by Marty Chinn:

Holy shit at this thread. I went through about 14 pages before jumping to the end here because I couldn't take it anymore. I can't believe nobody is pointing out the obvious big picture in all this.

 

Sony had ALWAYS planned on removing the GS from the system. Sony has ALWAYS planned on moving PS2 backward compatibility to complete software emulation. Some people have pointed out the possibility of PS2 software emulation but not in the scope of the big picture and why it's happening now though. You can tell they were moving towards a complete software emulation as they have stated such and with the slow removal of the EE first and now the GS. The only difference here is that Microsoft has put them in a position that they need to really get the price down and they've removed the GS sooner than they wanted. It was likely the ideal goal was to remove the GS eventually for cost cutting and hopefully have software emulation running decently well for a smoother transition. But due to pressure from Microsoft they have to jump the gun to get the price down now and get BC back in later. Backward compatibility for PS2 will be back eventually. How is this not painfully obvious?.

 

Kilde

 

Om han får rett vil jo tiden vise.

9645402[/snapback]

 

Hva står GS for? :whistle:

 

Edit: Nvm er Graphics Synthesizer :p

 

Men ser ikke helt hva problemet er da. Jeg kjøpte PS3 for å spille PS3-spille ikke PS2-spill. Eneste PS2-spillene jeg har spilt på PS3 er FFXII og DQVIII siden jeg ikke var ferdig med de og jeg gadd ikke koble opp PS2'en til TVen igjen.

Endret av shaker
Lenke til kommentar
Joda, men folk klaget på prisen. Derfor måtte dem gjøre noe med for de som bare ville spille PS3 spill å se Blu-Ray på en litt billigere maskin.

9644718[/snapback]

Det er sant. Det at de senker priser, på et hvis er jo kjempebra. Men at det valgte å fjerne BC, synes jeg var litt dumt. Det må da være noe annet de kan eliminere i stedet for BC.

 

Når produktet allerede er det beste kan man bare lage en stripped down versjon

som er billigere for folk som ikke er villige til å betale for det originale produktet,

 

Ikke mye å diskutere over dette med BC og slikt nå

Sett heller fokus på hva bomben 12 oktober er :/

9644751[/snapback]

10.12-bomben blir vel kun noe for PS3-eiere ;) Jeg mener BC bør være med i denne generasjonens konsoller. Blir feil å tvinge folk til å kjøpe en eldere konsoll (eller den dyrere versjonen) bare for å las de spille sine 100 PS1 og PS2-spill.

 

EDIT: Svarte på Funmakers post

EDIT2: La til litt.

9644763[/snapback]

 

Du sier at det blir feil å kjøpe en konsoll for å spille spill som faktisk ble laget for denne konsollen, når denne konsollen fortsatt er til salgs overalt, og er billig attpåtil?

 

Oh, the horror! :!:

 

Ok, nå har jeg lest hele tråden (fram til denne meldinga jaffal) og må si jeg er mektig lei dette maset om BC. Vil du absolutt ha muligheten til å spille PS2spill (med den flooden av storspill som kommer framover forstår jeg ikke det) så må du jo for guds skyld bare kjøpe 60GB-versjonen! Vi vet hvor du står på dette nå, ja det er kjempeteit av Sony å kutte BC, måtte de brenne for alltid osv osv( :tease: ). Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe den vet du....

 

Ble bare lei av å se det samme innlegget om og om igjen. Måtte få det ut.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Du sier at det blir feil å kjøpe en konsoll for å spille spill som faktisk ble laget for denne konsollen, når denne konsollen fortsatt er til salgs overalt, og er billig attpåtil?

 

Oh, the horror!  :!:

 

Ok, nå har jeg lest hele tråden (fram til denne meldinga jaffal) og må si jeg er mektig lei dette maset om BC. Vil du absolutt ha muligheten til å spille PS2spill (med den flooden av storspill som kommer framover forstår jeg ikke det) så må du jo for guds skyld bare kjøpe 60GB-versjonen! Vi vet hvor du står på dette nå, ja det er kjempeteit av Sony å kutte BC, måtte de brenne for alltid osv osv( :tease: ). Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe den vet du....

 

Ble bare lei av å se det samme innlegget om og om igjen. Måtte få det ut.

9646442[/snapback]

Ka?

 

Jeg mener at PS3 bør ha en BC mulighet, uansett versjon! En dag vil PS2-lageret ta slutt. Plutselig ryker PS2en, og da har man ingen konsoll å spille verken PS1 eller PS2-spill på. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...