Gå til innhold

Beslutningsvegring - PSP, burde eg kjøpe det?

KayAU

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte PSP sommeren for 2 år siden, og det siste spillet jeg kjøpte til den var Loco Roco, utenom det har ingenting interessert meg med konsollen og den har bare støvet ned bortsett fra når en kompis skulle låne den for å se om det var noe for han. Det ble ikke med noe kjøp for han heller.

Jeg kan ikke anbefale den ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk min PSP slim fra vgp i dag, men så lurer jeg på hva jeg kan bruke for å få den ladet opp, siden den kom med kanadisk 2-delt ac adapter. Jeg har jo kabelen fra ps2, som passer inn i omformeren til PSP'n, men om det funker veit jeg ikke.

Er det noen andre som har fått denne og har noe tips til meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fikk min PSP slim fra vgp i dag, men så lurer jeg på hva jeg kan bruke for å få den ladet opp, siden den kom med kanadisk 2-delt ac adapter. Jeg har jo kabelen fra ps2, som passer inn i omformeren til PSP'n, men om det funker veit jeg ikke.

Er det noen andre som har fått denne og har noe tips til meg?

Hvis adapteren viser 110-240V el noe der omkring (må støtte 230V) så er det bare ets pørsmål om å få pluggen til å passe :)

As for å kjøpe psp, jeg har en psp slim og bruker den hele tida. har en komponentkabel jeg bruker selv, og i dag kom det også komposittkabel og to komponentkabler til (qxl materiale) i posten. Bruker den som lydsystem siden jeg får interface og visualizer på TV, bruker RSS en del til internettradio (podcaster, CNN nyheter mm). Fått fiksa en nettside som viser et tilpasset gif bilde av forelesningssalen så bruker nettleseren til det når jeg er på skolen og lurer på forelesningssal etc, pluss at det blir nok en del worms i timen innimellom (har både open warfare og open warfare 2). bruker også til M og Pondus striper henta fra start.no og slikt, funker fint å lese de på PSP, og har en del videoer på den :)

også spåiller jeg sef på den utenom worms, men det som er mest kjekt er alt annet den kan brukes til, i alle fall for meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...