Gå til innhold

Beslutningsvegring - PSP, burde eg kjøpe det?

KayAU

Anbefalte innlegg

Eg driv og lurar på om eg burde kjøpe meg PSP. Interessa kom når PlayTV vart kunngjort, og det var snakk om at ein skulle kunne bruke PSP til å styre opptaksfunksjonen over internett. Har sidan sett litt på spelutvalget, og der er minst to spel som fristar sterkt: Worms Open Warfare 2 (elska Worms og WormsDC i deira tid, dette ser ganske likt ut), og Sid Meier's Pirates (nyversjon av ein annan Amiga-favoritt).

På den andre sida, veit eg ikkje om eg burde kjøpe fleire spelgreier i det heile. Eg har etter kvart ganske mange spel som eg ikkje har hatt tid til å spele, både på PC og PS3, med fleire obligatoriske kjøp på veg utover hausten. Ikkje har eg det store behovet for å spele på bussen og båten heller. Trur eg. Men eg har lyst på Open Warfare 2...

Er det nokon her som har nokre innspel om eg burde kjøpe eller ikkje? De som har PSP, brukar de han, og i so fall, når?

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vent til nærmere jul om du skal kjøpe en psp slim....

prisen vil bli litt bedre, og sjansene for en pen bundle eller en simpsons/spider-man-psp er adskillig større...

i england selger hmv flere bundlevarianter i butikk akkurat nå. en med et valgfritt spill til 129 pund (blant fem titler) og en med fire spill til 149 pund.

så vidt jeg vet har ikke norge noen pene pakker enda, men de kommer snart...

Lenke til kommentar
4 GB minnekort kan du få for litt over 400 kr på QXL tongue.gif Det funker som original minnekort (:

IKKE Kjøp minnekort på qxl.. det er omtrent bare hong kong fakes som bruker 50 min på å overføre 500mb.. (tro meg, been there, done that :( ) Qxl.no har blitt et svindlerreir de siste årene.

Bruk heller prisguiden på hw.no så ser du raskt at du kan få originale 4gb memory sticks fra norske nettbutikker til under 400kr. stk.

https://prisguiden.no/product.php?productId=40155

Lenke til kommentar

Endte med å bestille meg:

* PSP Slim

* 8 GB minnekort

* Worms Open Warfare 2

* Sid Meier's Pirates!

...frå Gamezone i går kveld. Eg får sannsynlegvis ikkje tid til å spele so mykje, men eg kom til at:

1. Eg har lyst på Worms og Pirates.

2. Eg har uansett ikkje noko betre å bruke pengane mine på.

So då er det berre å glede seg. Takk til de som kom med innspel. :)

Kay

Lenke til kommentar
Endte med å bestille meg:

* PSP Slim

* 8 GB minnekort

* Worms Open Warfare 2

* Sid Meier's Pirates!

...frå Gamezone i går kveld. Eg får sannsynlegvis ikkje tid til å spele so mykje, men eg kom til at:

1. Eg har lyst på Worms og Pirates.

2. Eg har uansett ikkje noko betre å bruke pengane mine på.

So då er det berre å glede seg. Takk til de som kom med innspel. :)

Kay

9661483[/snapback]

Dette ser bra ut. Husk å les emnet om homebrew og sånt og gjør at din PSP får homebrew mulighet (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...