username882 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 h foran vet men ikke foran vilke? Sorry for OT. (Med punktum, tenk!) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 sorry for skrivinga, er ikkje min sterkeste side... men bra man kan gjøre mer en 10 til dagen nå da Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Her er sverdet, Blade of the Archmage Driver å grinder rep med Honor Hold nå. Gjør Daily questen i Honor Hold.Og Grinder Shattered Halls. Er halveis til Exalted nuh Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Man kan gjøre flere en 10 dailyes om dagen, 10 daylies cappen blei fjerna i patch 2.2. Sikker? Eneste jeg fant i Patchnotes er "Players can now accept daily quests even after their daily quest limit has been reached." Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 ja.. men du kan ikke levere de inn før neste dag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Prøver og gjøre slik at eg kan gjøre dailyg quests i Blades Edges, men må gjøre slike group quest først og finner jo ingen og gjøre dem med :S Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 slike quest man kan gjøre hver dag, en gang til dagen liksom. 9643180[/snapback] Sorry altså men det sa meg faen med ingenting. slike quests man kan gjøre hver dag? man kan da gjøre masse quester hver da. en gang til dagen?? 9645909[/snapback] Ja jøss det var vanskelig å forstå. Det er en type Q's som man kan gjøre en gang om dagen. Så kan du gjøre de samme questene hver dag for å få opp reputation med en bestemt faction. Hvis du leste litt på posten til Gas hadde du sikkert forstått det du og. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Man kan gjøre flere en 10 dailyes om dagen, 10 daylies cappen blei fjerna i patch 2.2. Sikker? Eneste jeg fant i Patchnotes er "Players can now accept daily quests even after their daily quest limit has been reached." 9650410[/snapback] Hm ok da er det jeg som har tolka den feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå