Gå til innhold

Dailyg Quests, vilke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 2 Dailyes i Terokkar Forest, 4 i Blade's Edge Mountains og 4+ er ikke sikker på hvor mange i Shadowmoon Valley (300 riding skill).

Terokkar Forest:

Escape from Skettis

Fires over Skettis

Blade's Edge Mountains:

Banish more demons

Bomb them again

Wrangle More Aether Rays!

The Relic's Emanation

Shadowmoon Valley (300 Riding skill):

Netherwing Crystals

Nethermine Flayer Hide

A Slow Death

The Not-So-Friendly Skies...

Endret av jorgenk4
Lenke til kommentar

jaha, eg har vanlig flying, men eg må ha det til 5000g?

Og de dere questene i Blades edges, hvor mye rep må man ha med de folka før eg kan få quests av dem? er ingen quests eg kan gjøre der nå. er neutral.

Og hvordan skaffer eg repp med dem?

Endret av gas
Lenke til kommentar
Og de dere questene i Blades edges, hvor mye rep må man ha med de folka før eg kan få quests av dem? er ingen quests eg kan gjøre der nå. er neutral.

Og hvordan skaffer eg repp med dem?

9643958[/snapback]

De i Blades edge må du gjøre pre quest for og kunne skaffe rep hos, husker ikke navnet på questene i huet.

Lenke til kommentar

Du kan gjøre maksimalt 10 daily quests om dagen, som du sikkert vet betyr daily- daglig. De gir deg ca 10-15g per quest. Så det vil si du kan tjene 100-150g per dag bare på å gjøre daily questa. Så må du vente en dag før du kan på nytt gjøre 10 nye quests.

Håper du skjønte det

Lenke til kommentar
(og lær deg rettskriving)

9645499[/snapback]

Hvem snakker du til?

Du kan gjøre maksimalt 10 daily quests om dagen, som du sikkert vet betyr daily- daglig. De gir deg ca 10-15g per quest. Så det vil si du kan tjene 100-150g per dag bare på å gjøre daily questa. Så må du vente en dag før du kan på nytt gjøre 10 nye quests.

Håper du skjønte det

9646238[/snapback]

Man kan gjøre flere en 10 dailyes om dagen, 10 daylies cappen blei fjerna i patch 2.2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...