snippsat Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg kjører selv med et 8800gtx og 3ds max. Det dra det meste greit for meg. Klart det kan være en fordel viss du har store prosjekter Som må gå greit i viewport. For meg er rending kraft viktigere. Nå bruker jeg ikke 3ds max interne render scanline-mentalray her bruker jeg vray og maxwell. Så overklokk av quad hjelper mye på rending tid. Tar med denne på 13.4.- https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=56223 Dette ville jeg kjørt på rund 3,2ghz for q6600(G0) minne 1200mzh [email protected] Eller 1066mzh [email protected] Ballistix har ingen problemer med og dra dette 4gb. Dette vil dra bra unna. Endret 7. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei, har satt sammen en pc og lurer på om det er et bra oppsett og komponentene passer sammen. Her er Handlevognen Hvordan vil det være å bytte skjerkortet med et Nvidia GeForce 8800 GTX? Ytelsestap under tegning? Noen som har erfaring med skjermen? Hvilke nettbutikk/butikk selger veggfeste? Vh Martin Endret 11. oktober 2007 av m_maursund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå