siindre Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hallo Jeg har ett lite problem (stort) med min PC. Jeg formaterte nylig og installerte windows vista ultimate 32bit. Jeg installerte drivere, programmer, spill og overførte alle filene mine. Alt gikk strålende fint, inntil i går når jeg startet opp maskinen, da fikke jeg følgene bluescreen med stop code: 0x000000BE royal.sys Jeg har googlet og funnet ut at det er noe med en PCI oppdatering. Er det noen som kan hjelpe meg med en fix eller workaround? Asus P5N-E SLi C2D E6600 OCZ Gold 2GB PC6400 2,4GHz 8800GTS 640MB Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 googla litt; royal.sys virker heller til å ha noe med oem versjoner og aktiveringen av vista å gjøre. prøv å rename file til royal.old , og se hva som skjer Lenke til kommentar
siindre Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg renamet den til royal2.sys og jeg greide å komme meg inn i windows, men når jeg restarta lagde den en ny royal.sys fil.. Men installerte en eldre PCI ett eller annet driver og det funker. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Royal.sys? jeg lukter activationcrack av windows vista ultimate. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg