Me sjøl Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Trur de kunne heva snitte bare med og forlenga timenne 5 minn så en kunne hatt en form for lekse sjekk. For meg så stoppa leksesjekking fra de fleste lærerne fra ungdomskolen og helt ut vgs, med noen får untak. Når man går på ungdomskolen så er det en farlig stor fristelse og droppe leksenne siden de ikke blir sjekka like vel, og det er vannskelig og komme inn i det igjen senere. 9648005[/snapback] Løsningen er ikke å utvide timene men å bruke den tida man har mer fornuftig. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Uten å nevne navn. Så vil jeg si at mange av postene i tråden her er et bevis på at skolen ikke fungerer som den burde. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 altså det er ikke 1 link som sier alt det jeg har skrevet. jeg har les aviser siden jeg var 17 år. ser på nyhetene i ny og ne. hører politikere debaterer, jeg kjenner også ganske godt de 3 søskene jeg har som går på vgs...det er slik jeg har fått mine meninger fra. så jeg har ikke noe link. 9645494[/snapback] Så det du sier er at du bare har anekdotiske bevis. Du generaliserer ut fra hva du har hørt politikere si og hvordan du observerer at søsknene dine er. Du er ikke annet enn en vits. Hver gang det kommer eldre bedrevitere som klager over ungdommens moralske (og andre) forfall, minner jeg om at folk har sagt dette til uminnelige tider, og det har blitt folk av tidligere generasjoner også. Ingen ser ut til å svare på dét punktet. Vær så snill, kast den overlegne tonen på dynga, underbygg dine påstander og kom med konstruktive forslag. Takk. 9647504[/snapback] ok vis du er uenig med meg, og mener norske skoler er blandt verdenstoppen, så er det greit det da. da er det bare å si det. er jo ikke noe problem. ja selfølgelig har det blitt folk av andre generasjoner også, og det blir selfølgelig folk av denne. vi bor jo i norge. her er det svært mye som skal til før du misslykkes helt. norge tar jo vare på sine borgere. og det er jo bra Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Denne tråden er trist lesning. Her er en masse brukere som ikke har lest retningslinjene (eller som har lest dem men ikke bryr seg) og tror at det er greit med personangrep, eller med andre ord "å ta mannen istedet for ballen". Det er det slett ikke. Det gjelder også de som svarer på slike personangrep og annen trolling. La det være. Moderator er gammel og har ikke mye til overs for skråsikkerhet, det har jeg skrevet en tråd om (se signaturen min), men i motsetning til personangrep er det faktisk ikke forbudt. Enten får dere diskutere det saklig, eller la være å svare på slikt i det hele tatt. Det kan hende det er håp for denne tråden, men først skal det ryddes. Da blir det nok ikke mange poster igjen. Og om den åpnes igjen er regelen enkel: Diskuter sak, ikke person! Noen brukere bør tenke seg godt om i mellomtiden og legge om taktikken så ikke de pådrar seg rødt kryss i margen og melding med hjem. Om tråden åpnes blir det neppe før imorgen. Kommentarer og spørsmål tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg