GunnarDa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kritikk av komposisjon og motiv..mottas med takk. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dette var bare uklart og ga meg igrunn ingenting... sorry. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Litt enig i foregående. Det beste jeg kan si om bildet er at du traff i akkurat riktig øyeblikk for å få med røyken fra hjulene under landingen. Et greit forsøk med tanke på komposisjon, men dessverre ødelegges bildet av uskarpheten. Uskarphet kan i noen tilfeller brukes som en effekt, men dessverre i ditt tilfelle funka det ikke. Lykke til med neste forsøk. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan har du fått tatt det bildet? Hengt på utsida av flyet eller noe? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg tror han har tatt det gjennom vinduet. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 åjaaa.... er hjulane ute på vingane på de flyane? da skjønner jeg litt bedre Lenke til kommentar
modin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 åjaaa.... er hjulane ute på vingane på de flyane?da skjønner jeg litt bedre 9643709[/snapback] Dash 8 har vingene på oversiden av kroppen, i det hele tatt har flyet en ganske spesiel konstruksjon med de høy t-halen osv. Men så er da flyet også "arvtageren" til Twin-Otteren da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå