Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bytte vindusvisker motor, renault 19

Cotul

Anbefalte innlegg

Hei.

har en renault 19, 92mod som jeg må bytte vindusviske motoren på. og lurer egentlig på om dette er noe som hvemsomhelst (les:meg) kan klare ? har ganske lite peiling på bil.

en annen ting, på verkstedet kostet delen 2300kr. Har ikke kjøpt den enda men har fått produktnummeret, 8441342. og lurte på om butikker som selger uorginale deler kan finne ut hva jeg trenger ut av produktnummeret ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til Renault, men generelt så burde ikke en vindusviskermotor være så komplisert å bytte.

Få tak på en Haynes manual til bilen, den kommer du til å ha glede av uansett om du skal ha bilen en stund.

Når det gjelder deler så kan du sjekka meca og mekonomen.

Men på en så gammel bil hadde jeg heller prøvd å funnet en brukt motor til en billig penge.

Lenke til kommentar

vel, skal prøve å få tak i en haynes manual jeg da.

klarte ikke å finne noe på mekonomen eller meca sine hjemmesider. Var innom thorshov for å høre, men de var utsolgt på hovedlagret sitt, dessuten var den priset til 2800kr der.. men han sa at de skulle egentlig ligge 15% under verkstedet som tok 2300.

angående å finne brukt må jeg vel på en skraphandler, men egentlig vet jeg ikke hva jeg skal se etter der. Får se om det står noe fornuftig i den haynes manualen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...