Figge645 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg bestillte noen varer fra easypc. Jeg ventet over en uke uten at noe skjedde med orderen. Jeg sendte mail til de, men de svarte ikke. Jeg ringte, men fikk ikke noe svar. Så i går sendte jeg en mail om at jeg avbestillte orderen, dette etter at den hadde stått i en evighet på status:plukk. I dag tidlig var status:sendt. Da skrev jeg en ny mail, og sa at jeg ikke kom til å hente pakken, ettersom jeg bestillte varene fra komplett.no i går. Og disse er sendt! (Utrolig raskt). Da sa de at det var feil på sidene deres, og at pakken var sendt i går. De sa også at jeg måtte hente pakken og betale for porto. Deretter sende pakken tilbake. Det gidder jeg ikke, det er varer for ca 6000kr. Og de som er så trege venter sikkert lenge med å betale tilbake meg. Har jeg retten på min side? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du bør ta å sjekke på siden deres hva de skriver om returnering av varer, men klart er d veldi dårlig at de ikke svarer deg på post eller noe.... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg bestilte varer derfra ifjor, det tok riktig nok tid (men da holdt dem på og legge om og alt mulig) men jeg fikk da svar på mail's osv......litt merkelig.....uansett så tror jeg at jeg skal holde meg til Multicom, PSData, Microplex (for annet stuff) og muligens komplett...... Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 OI OI, sjekk på webshoperfaringer a. Det er visst ikke bare jeg som har problemer! Lenke til kommentar
twinsen Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg bestilte varer for omtrent 3000kr på easypc.no forrige søndag med spørsmålet "når kan jeg vente disse varene". Sendte en ny mail med samme spørsmålet senere i forrige uke og har fortsatt ikke fått noe svar... Trur EasyPC har et serviceproblem! Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe.../vis.php?id=118 Det sier vel det meste... snitt karakter er 1.95 (!) Jeg hadde ikke handla [mere] hos de folka om jeg så hadde fått betalt for det! Råd: Styr langt unna! (FOR ALL DEL FORHÅNDSBETAL ALDIG!) -- eD_ Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kwm: Gå på posten og si du skal returnere den på angrefrist. På forhånd sjekker du med easy pc om hva du skal gjøre. Påfør evt returnummer. Men ikke løs ut pakken! Stort sett er posten greie med å la deg returnere sånn uten å hente den. Om du lar være å hente kan de kreve deg for gebyr (Skal vel stå på siden hvor mye det er på) Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg sier bare JOIN THE CLUB ! Bestilte varer med garanti om at de skulle sende dagen etter pengene var mottatt. Dagene gikk og de svarte ikke paa 10 eposter. Da listet jeg opp om politianmeldelse og at jeg kom til aa soeke juridisk bistand. Pengene ble overfoert tilbake til meg dagen etter. Disse svina er noen kriminelle loegnhalser som det er helt utrolig at faar holde paa aa lure fra folk penger. Jeg sier bare STYR UNNA !!! Ikke la dere lure av lave priser. Heretter toer jeg ikke annet enn aa bruke Komplett og trygge butikker. Ellers maa jeg si i denne saken at siden det var gaatt over en uke sa er easypc fullstendig uten rettigheter. Ikke hent ut pakken, de har brutt avtalen og maa derfor staa for alle kostnader. Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ellers er det rart at de ikke er fjernet fra prisguiden ! I erfaringene er det ganske grove kriminelle handlinger easypc anklages for, regelrett tyveri ! Dette illustrerer at aa legge inn karakterer og kommentarer om webshoper har utrolig liten effekt siden de faar holde paa slik over lang tid i samme ulovmessige stil. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har handlet 7-10 ganger fra EasyPC og har alltid betalt på forskudd og har alltid fått varene jeg har bestilt! (til og med mer enn jeg har bestillt, som et "plaster på såret" for at det har tatt lang tid) Lenke til kommentar
Majka Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er påfallende at de som er fornøyde med servicen fra EasyPC, er fra Trøndelag. Grunner til det kan være: 1. Det er ansatte i EasyPC eller bekjente av disse som har postet disse "erfaringene". 2. EasyPC følger bare opp kunder som de kan risikere å få på døren hvis de er misfornøyde (dvs., de bor ikke langt unna). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Når man avbestiller varer via mail eller annen manuell måte, bør man vente ett par dager for å forsikre seg om at pakken ikke ble sendt like før mailen ble sendt eller at den ble sendt før de rakk å lese e-posten før man bestiller fra en ny leverandør. Ellers kan du risikere å få ett problem i fanget som tar opp mye tid. Bare la være å hente pakken da... da blir den returnert til Easy PC, og de sender deg antakeligvis bare en regning på deres portoutlegg, så slipper du å ta deg bryet med å hente pakke og vente på betaling tilbake fra de (når du får hentelapp, be postkontoret sende den tilbake med "nektet mottatt"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå