Gå til innhold

Bedriftsselger, noe for meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i dag hatt et par møter, der jeg i det siste fikk en antydning om at jeg ikke nødvendigvis passet som butikkselger, men derimot så ut til å passe bedre til en bedriftsselgerjobb! Dette er da innen mobil og it-artikler.

Er det noen som har lyst til å si litt om hvordan ting foregår, hva det i grove trekk går ut på, hva jeg kan forvente meg, og sist men ikke minst - bør jeg ta saken videre i forsøk på å få denne jobben?

Har ekstreme sommerfugler i magen nå, da jeg ikke har erfaring som selger.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble det klart hvorfor du ikke passer som butikkselger, men som bedriftselger? Som regel er det mere "annerkjente" selgere som blir satt i slike stillinger siden det ofte er større avtaler og mere penger i omløp..

9642474[/snapback]

Nei, da jeg spurte hvorfor han mente dette, at han tok det ut fra svarene mine. Svarene i et nokså ustrukturert intervju. Jeg har i hvert fall ikke vært med på lignende.

Det jeg egentlig er mest redd for, er å ta på meg for mye! For mye ansvar rett og slett. At forventningene til min prestasjon er for høye, med tanke på at jeg ikke har selgererfaring! :hmm:

Lenke til kommentar

Så merkelig som det føltes, så takket jeg nei til denne muligheten i denne omgang.

Men, jeg fikk en gledelig overraskelse! :)

I det jeg takket nei, pga følelse av blant annet manglende erfaring, fikk jeg høre at om jeg fikk meg jobb og litt erfaring som selger, følte at dette var interessant, så MÅTTE jeg komme tilbake til møte med ham, da han var sikker på at bedriftssalg var noe jeg så absolutt passet til. Han mente også at jeg var for god til å stå i butikk! Skjønne det den som kan! :whistle:

Det så ut til at han likte meg og mine holdninger i hvert fall, noe jeg satte veldig stor pris på å høre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...