Groening Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er jo underkategori for Lost, Prison Break, Idol, 24 og Heroes i TV-serier og programmer. Hvorfor da ikke en for The Simpsons? Simpsons har jo langt mer sesong enn noen av de andre seriene, kanskje den kategorien da får enda mer tråder også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Da burde det vel også være en Friends-sesong - om det skal være på antall episoder. Selv om The Simpsons er en populær serie, vil jeg ikke finne det naturlig å ha en egen underkategori. Jeg føler det blir mye av "hva synes du om den siste episoden?" om det skulle vært en egen underkategori for The Simpsons. I Idol, kan en diskutere deltakere, diskutere episoder, hvem en tror vinner, diskutere dommere og lignende. I spenningsserier som Lost, 24, Prison Break og Heroes, kan en diskutere mye mer; diskusjoner rundt teorier (med og uten spoilere), diskusjon av skuespillere, diskusjon av episoder og lignende. Ergo, jeg synes det blir lite å diskutere om i en slik underkategori, så om det kommer opp en vote her - vil jeg klart stemme nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg