Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når eg skulle skru på Xboxen i går kvell så kom det 4 røde ringer. eg har prøvd og dra ut alle kontakter og sette dem i igjen og alt sitter som det skal. men de forbanne ringene vill jo ikkje bort og eg kommer ikkje inpå kosnollen Noen som har noe tips? vurderer og ringe ms suport og sjelle ut hele gjenngen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ganske enkel greie; http://support.microsoft.com/kb/906652 CAUSEThis issue may occur for one of the following reasons: • The audio-visual (AV) cable is not connected correctly or plugged into the Xbox 360 console. • The console is not detecting the cable. This issue does not occur if the AV cable is plugged incorrectly into a television, a stereo, or a VCR. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 la merke til at det var 3 som blinket! faenskap. ringer nå til dem. skal si dem skal låne meg en xbox i menst min er på repp viss ikkje blir det faen meg saksøking. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blinket 3 røde på min og i går, ikke noe bilde på skjermen heller Tok bare å kuttet strømmen og startet den og alt ble bra...men tyder vel på at den har talt sine siste dager snart Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lykke til med det søksmålet... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lykke til med det søksmålet... 9642710[/snapback] Sier jeg også, hvor stor sjangs er det for at du får låne? 0.5% fra MS, 20 % fra der du kjøpte den. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 velldet er jo frekt, maskinen er jo på rep halve året :S 3 gangen dette her nå... hvorfor fikser dem ikkje det nye em selger? dem gider jo ikkje og lage maskiner som tålel mer en maks 1 år.. ganske tragisk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dem er vell på vei med Falcon og 65nm? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 ja men man må jo faen meg kjøpe ny kosnoll til 3000kr for og få det-.- Dette er svindel rett og slett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor kjøpte du 360 viss du bare skal klage Kanskje du har flaks å får igjen en helt ny med alt det nye + HDMI Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvorfor kjøpte du 360 viss du bare skal klage Kanskje du har flaks å får igjen en helt ny med alt det nye + HDMI 9642874[/snapback] da hadde eg blitt glad Får vell roe meg litt her, er bare så iritert for nå gjikk hele høstferien som begynner neste uke i dass. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du har krav på å få låne en xbox, hvis reperasjonen tar lengre enn en uke. Hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Du har krav på å få låne en xbox, hvis reperasjonen tar lengre enn en uke. Hvis jeg ikke tar helt feil. 9643104[/snapback] og når skal eg si det til dem? ringe til support om 1 uke viss eg ikkje har fått den igjenn? kommer dem med lånekonsoll på døra da? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 velldet er jo frekt, maskinen er jo på rep halve året :S3 gangen dette her nå... hvorfor fikser dem ikkje det nye em selger? dem gider jo ikkje og lage maskiner som tålel mer en maks 1 år.. ganske tragisk 9642767[/snapback] dem har krav på å prøve å rette feilen 3 ganger.. går ikke det har du krav på ny vare Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvis man er misfornøyd så finne det jo andre som også lager konsoller. Jeg må si jeg forstår lite hva MS holder på med og enda mindre hvorfor folk godtar det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 tror eg har fåt ny maskin det to andre gangene den har vert på repp. får vell bare leve uten xboxen resten av året... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 litt off topic.. : om jeg får dette, rrod finnes det modde verktøy som kan fixse det..? det er slik at jeg kan ikke sende den til M$, derfor jeg lurer.. kan noen gi tips og evt enlink.. Takk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 håndkle trikset^^ Funka ikkje for meg da men Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 det er et alternativ ja men jeg tenker slik..: om det kommer RROD og MS ikke vil fixe den, da kan jeg like godt bare modde den(om det er en mod som kan fixe(X-clambs)..) noen som har prøvd detta her..? så kjøper jeg meg en Falcon, Halo eller Elite... Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor kjøpte du 360 viss du bare skal klage Xbox360 er jo faktisk et bra valg hvis man liker å klage. Man får i alle fall gjerne anledninger til å klage hvis man har en Xbox360 Jeg synes mange her inne har en skremmende høy toleranse for dårlig service. Det er ikke helt greit at et konsoll går i stykker 3 ganger i løpet av 2 år. Det er heller ikke greit at kunden må vente en drøy måned på å få den tilbake fra reparasjon igjen. OK at folk som leverer inn konsollet for første gang kanskje ikke trenger å få et lånekonsoll i ventetiden, men når det som her er snakk om en som har hatt samme feilen tre ganger så synes jeg det er et helt rimelig krav. (Selv om jeg tviler på at kunden har noen sterk sak i en rettssak mener jeg selgeren vil tjene i det lange løp på å yte service i slike særtilfeller som dette.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå