Tezlon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 når det er død-tid skal man downe, sove, bake seg snus eller chille med kamerater (: men jeg ville ikke kalt det død-tid, det er jo en del av LAN xP ellers så kan man alltids se på en film.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 se en film eller spill et slækt spill...evt gå bort til noen man ikke liker og sleppe en kjempestor en Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det heter Dødtid, jeg vil ikke engang gjette hva "dødetid" er Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Haha, sant det. Har endra topic nå :!: Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Se en film funker jo alltids vist det blir så ille, men vis det er en del folk så spiller vell ikke samme spill? Så det er jo bare å bytte litt på hva du spiller så blir det ikke så alt for mye ''dødtid'' Lenke til kommentar
MarioGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Gjør som jeg gjør grab mobilen film deg selv gjøre noe sykt!!^^ legg det ut på facebook. så får du respect Film at du headbanger til en stygg sang eller no men egentlig skall det ikke bli for mye dødtid på lan då då er det vell er litt dødt lan.. :!: menne jaja, Min død tid oppstår når pcen min oppnår 80grader celsius og jeg må bære den ut i snøen for og kjøle den ned (dette sjedde faktisk ) jaja =). Hehe kos dere på Lan Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sitte på et lite lan nå hvor det er litt dødtid. Da bruker man tiden på forumet! Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har en for og unngå dødetid på lan og en og gjøre på dødetid i lan. starter med førstnevnte. Sette på et raskt og passe crazy fps(jeg satte på halo3) Spill med en kamerat på en oppkoblet Xbox 360 og sett høytalerne på fullt. det blir litt av en stemning der på en stund. Sette på en cracked postal 2 og ja, Postal 2 sier seg selv. Det blir fin underholdning spes i multiplayer. Ellers før alle er kommet koble opp det meste du kan av eksterne harddisker og konsoller og tilbehør så har du noe og gjøre. Lenke til kommentar
lorden Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei.Det er ofte at jeg ikke har noe å gjøre på lan såkalt dødetid, noen som har forslag på hva jeg kan gjøre? Skal på 2 netters lan på mandag, og det blir nok ei stund der jeg ikke har en dritt å gjøre. se på japser som leker human tetris på youtube eller ventrilo harassments Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 sitt i ventrilo og spill litt dota og vær dritslapp:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et alternativ kan jo være å sove. På LAN trenger man all den energien man kan få. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) kom på no...du kan lage emo's her Endret 14. januar 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hahaha, det var digg. Vi skal prøve å kutte nettverket neste lan, så vi spiller mer sammen. Så jeg håper det ikke blir noe dødtid da Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hahaha, det var digg. Vi skal prøve å kutte nettverket neste lan, så vi spiller mer sammen. Så jeg håper det ikke blir noe dødtid da Det er nok ikke så dumt nei, Men spørs om folk gidder å komme da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis man er på et ordentlig LAN er dødtid ikke et alternativ. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Spill Audiosurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Beste alternativ til nå, vil jeg si. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er på LAN nå jeg Har ikke vert et eneste sekund med dødtid.(etter 2 dager) Spill spill, gå å plag damene på Kiwi med å finne gammel frukt;) Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Spill spill, gå å plag damene på Kiwi med å finne gammel frukt;) det er vell litt "dødtid" når dere går å plager damene på kiwi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå