Pysj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 M500 har både firebåndsstøtte, Bluetooth og trykkfølsom skjerm. Les mer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hæææ, en klokka du kan ringe med? Det må da være det dummeste jeg har hørt. Neste år kommer vell sokker med innebygd gps!! Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hæææ, en klokka du kan ringe med? Det må da være det dummeste jeg har hørt.Neste år kommer vell sokker med innebygd gps!! 9642658[/snapback] Nå er vell ikke klokker med innebygget telefon-enhet noe nytt da... Har vært flere typer fra flere produsenter opp gjennom tiden, det som er unikt med denne er da at den har quad-band og trykkfølsom skjerm Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 tror jeg heller går for SE sin blåtann-klokke med mulighet for "fjernkontroll" av musikkspilleren i mobilen. Lenke til kommentar
Lagenfedraough Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Batteritid på 3,3 timer? kødder dere? Hva er poenget med en klokke som må lades to-tre ganger i løpet av arbeidsdagen? Holder nesten ikke fra du står opp til du kommer på jobb eller skole. Full mobilitet med ledning til nærmeste stikkontakt hele dagen. Kjempeoppfinnelse... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke for å flisespikke, men hviletiden var 3 dager og 4 timer. Det er ikke lov til å bruke hele skoledagen på å prate i mobilen. Tror jeg venter til de integrerer batteriet i remmen, slik at den blir like stor som en vanlig klokke... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Batteritid på 3,3 timer? kødder dere? Hva er poenget med en klokke som må lades to-tre ganger i løpet av arbeidsdagen? Holder nesten ikke fra du står opp til du kommer på jobb eller skole. Full mobilitet med ledning til nærmeste stikkontakt hele dagen. Kjempeoppfinnelse... 9645290[/snapback] forskjell på timer og dager vet du:) Endret 5. oktober 2007 av Hetland Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Haha, den er jo nesten like stor som telefonen min, jo. Nei, skulle det vært noe, måtte det blitt en av de Sony Ericsson-klokkene. De er jo faktisk ganske pene. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg så jo de demonstrerte disse tynne flate og bøyelige batteriene i fjor. Hvorfor lager de da fortsatt en klokke med et svært mobilbatteri inni... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ja må bli tynnere for og bli en slager det der. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kjøper heller klokke på rema for 99kr jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg