Liquidant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg og et par andre fra klanen VWG lurer litt på hvordan det blir å kjøpe en U.S-versjon av COD4: Modern Warfare og spille i Europa? Er serverene delt opp i regioner, eller er alt bare fryd og glede? Greit å få spillet noen dager før EU-release fra VGP. Håper på svar Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pluss at det er billigere Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har bestillt meg CoD4 fra vgp allerede så håper det går og spille på internasjonale servere.. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gjerrige dere er a Husk at VGP bruker 4 - 5 dager og sende produktet etter utgivelsedato da. Så det er ikke sikkert dere får det før 9 november som wikipedia sier at det kommer i europa Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 men oi så koster det bare 430kr.. og i europa er vel det billigste 500 + frakt fra en nettbutikk=) så vgp forever! Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 men oi så koster det bare 430kr.. og i europa er vel det billigste 500 + frakt fra en nettbutikk=) så vgp forever! 9651424[/snapback] For all del ja, men vil vi da kunne spille med de som kjøper Europeisk versjon? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 joda det er en selvfølge, men jeg er mer enn singel player enn en multiplayer, så online ting er ikke så nøye for meg:) men skal nok kicke litt ass online på cod 4 Lenke til kommentar
Major Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) jeg fant det litt billigere jeg :=) preorder cod4 men noen som vet hvor mye jeg må betalle i toll da?? eller om det er noen steder der det kommer under 200 kr? Endret 16. oktober 2007 av fastmajor Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 har forhånds bestillt det fra cdon, kommer jo tross alt bare 4 dager senere i europa enn nord amerika:) Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg fant det litt billigere jeg :=)preorder cod4 men noen som vet hvor mye jeg må betalle i toll da?? eller om det er noen steder der det kommer under 200 kr? Gratulerer, det var PC-versjonen. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 jeg fant det litt billigere jeg :=)preorder cod4 men noen som vet hvor mye jeg må betalle i toll da?? eller om det er noen steder der det kommer under 200 kr? Gratulerer, det var PC-versjonen. Hvorfor sa du det da! :!: Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ha ha! Nei, det hadde vel vært litt kynisk ... Lenke til kommentar
dioX Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Uansett så skal jeg ha COD på pc! Nytter ikke spille fps på konsoll! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 er jo kunn det som nytter:o ingen som fatter hvor a4 og kjedelig mus og tastatur er:) jaja, folk skal få syns hva de vil, fps hører hjemme på konsoll nå føler jeg, er mer utfordrende og enklere å leve seg inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå