ManheiM Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg har laget en online liga på fifa 08 som er for oss her på forumet. For å bli med må man søke på: diskusjon For å finne søkefeltet går man inn på xbox live, deretter online leagues og så search leagues eller abbreviation(forkortelse) Navn på liga: diskusjon forkortelse: dkn Passord: per Håper så mange som mulig blir med:) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Jeg har laget en online liga på fifa 08 som er for oss her på forumet. For å bli med må man søke på: diskusjon For å finne søkefeltet går man inn på xbox live, deretter online leagues og så search leagues eller abbreviation(forkortelse) Navn på liga: diskusjon forkortelse: dkn Passord: per Håper så mange som mulig blir med:) 9642206[/snapback] jeg er med. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Melder meg inn i morgen kveld, sammen med en annen kompis Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er fortsatt bare til å melde seg inn fortløpende som dere har lyst. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er kriteriene for å være med? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hva er kriteriene for å være med? 9648140[/snapback] Du må ha et eksemplar av fifa 08 og live gold. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Ligaen har startet, men det er bare til å melde seg inn. Alle lag skal spille mot hverandre en gang, og den som har tatt flest poeng vinner selfølgelig. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Kan godt være med jeg, selv om jeg suger ganske bra online. Men noen må jo ligge nederst på tabellen da. Joiner i kveld eller noe sånt.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hiver meg på denne ligaen etterpå jeg også Lykke til til alle Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Stikker å kjøper fifa i morgen. Så henger jeg meg også på. Har vært litt sugen på fifa i det siste. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? 9655786[/snapback] Ja, det vil jeg kanskje tro. Er ikke ekspert på det området, men det er det eneste jeg nå kan se er feilen til at du ikke kan joine:( Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? 9655786[/snapback] Ja, det vil jeg kanskje tro. Er ikke ekspert på det området, men det er det eneste jeg nå kan se er feilen til at du ikke kan joine:( 9656019[/snapback] ja. men barn må jo også få lov til og spille i online liga vel? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? 9655786[/snapback] Ja, det vil jeg kanskje tro. Er ikke ekspert på det området, men det er det eneste jeg nå kan se er feilen til at du ikke kan joine:( 9656019[/snapback] ja. men barn må jo også få lov til og spille i online liga vel? 9656313[/snapback] Det burde jo være slik, men kanskje ms er veldig streng med sånt Hadde jo vært ganske rart hvis grunnen til at du ikke kan spille liga er fordi du er 13 :!: Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? 9655786[/snapback] Ja, det vil jeg kanskje tro. Er ikke ekspert på det området, men det er det eneste jeg nå kan se er feilen til at du ikke kan joine:( 9656019[/snapback] ja. men barn må jo også få lov til og spille i online liga vel? 9656313[/snapback] Det burde jo være slik, men kanskje ms er veldig streng med sånt Hadde jo vært ganske rart hvis grunnen til at du ikke kan spille liga er fordi du er 13 :!: 9656555[/snapback] helt enig. kunne du send en mail til xbox og hørE? jeg fant ikke sted der jeg kan spørre. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 jeg prøver og joine en online liga men får følgene melding: an xbox live membership limitation does not allow you to us this feature noen som hvet hva jeg skal gjøre da? har veldig lyst og være med og spille der. jeg kan spille vanlig online ranked match osv... har gold member skap også. 9648401[/snapback] ingen som hvet noe? jeg har xbox live membership til november. og jeg får spilt ranked match 9655589[/snapback] Skulle gjerne ha hjulpet deg, men vet dessverre ikke:( Du har ikke en child account vel? bare lurer. 9655611[/snapback] jeg laga accounten med min egen alder altså 13 år så kan det ha noe med saken og gjøre? 9655786[/snapback] Ja, det vil jeg kanskje tro. Er ikke ekspert på det området, men det er det eneste jeg nå kan se er feilen til at du ikke kan joine:( 9656019[/snapback] ja. men barn må jo også få lov til og spille i online liga vel? 9656313[/snapback] Det burde jo være slik, men kanskje ms er veldig streng med sånt Hadde jo vært ganske rart hvis grunnen til at du ikke kan spille liga er fordi du er 13 :!: 9656555[/snapback] helt enig. kunne du send en mail til xbox og hørE? jeg fant ikke sted der jeg kan spørre. 9656606[/snapback] Nei, det får du nesten spørre om selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå