Gå til innhold

H & M klær noe bra?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bestemt meg for å forandre meg litt osv så jeg tenkte å kjøpe meg noen klær :)

Jeg er ikke allerst rikeste på jord så jeg vil helst ikke bruke 1300 kr på en bukse :S

Så jeg lurte på om H & M er noe bra butikk? vil andre folk like klærene mine? Jeg synes det er kule klær dær og vil gjerne ha litt der:)

Og kan noen gi meg nettside til parfymeri i trondheim?

Vil kjøpe meg 1 parfyme :)

Endret av Tuddelidu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe basisplagg som plain t-shirts, sokker, boksere (men de er ikke noe gode) og slikt, men bukser ville jeg ikke kjøpt. Heller ikke genser, men sånne ting man ikke legger så godt merke til er jo greit.

Ingen bryr seg om du går med en teit t-skjorte under hettegenseren, den er det jo ingen som ser. Men folk ser faktisk buksa di, og genseren, og da bør de se litt bedre ut enn det H&M ofte leverer.

Men det er bare min mening. Dessuten, det koster ikke 1300 for en kul bukse.

Se litt på JC, der får du f.eks Lee sine bukser til rundt 800.

Lenke til kommentar

Husk også at de butikkene som selger plagg til 1300 kr ofte har salg nå, og du finner sikkert mye til rimelige priser. Ta en titt på bukser og gensere på Carlings, JC, Jack&Jones og Blend. Der finner du helt sikkert noe du vil like. Særlig de to siste jeg nevnte har klær som er fine til nokså billige priser. Det meste finner du i disse butikkene, og H&M har sikkert småting til en billig penge.

Lenke til kommentar
Herregud. Gå å se selv, liker du noe så kjøp det. Selv liker jeg best billige klær, fuck sosse klær!

9647063[/snapback]

hater sånne kommentarer som det der, fikk slengt det etter meg på ett kjøpesenter for ett par dager siden siden... hadde da på meg, WESC blå hettegenser og En lys Lee buske... med en helt plain rosa t-shirt inni...

vil ikke kalle akkurat det soss? Folk har sine egne stiler... face it

Lenke til kommentar
hater sånne kommentarer som det der, fikk slengt det etter meg på ett kjøpesenter for ett par dager siden siden... hadde da på meg, WESC blå hettegenser og En lys Lee buske... med en helt plain rosa t-shirt inni...

Personlig synes jeg ikke noe om den stilen i det hele tatt. Generelt er Lee sine lyse bukser lite fine, og rosa t-skjorter. . . det er synes jeg ikke er kult lenger. Men er ingen grunn å bemerke det . . . folk går i mine øyne i mye verre ting til vanlig overalt. Og like så godt kan det hende at du vil kritisere min stil.

Lenke til kommentar

Kostnad er ein viktig faktor her. Før kjøpte eg ein del klede på Cubus, H&M og liknande, men etter at eg fekk ein stabil og god økonomi har eg gått over til å handle merkeklede frå Carlings, J&J og liknande. Dei ser betre ut, har betre passform, betre kvalitet, tåler meir, alt er faktisk betre.

Eg dømmer ikkje folk på kleda deira, sidan eg veit at tøffe klær er dyre. Ein idé kan være å ha ein del billigplagg i skapet og kjøpe eit par bukser og gensere merkeklede som kan brukast til litt finare anledningar. På salg kan du få ganske mykje fint til under 500,- på dyre butikkar.

Lenke til kommentar

Du finner noe bra på h&m, som oftest er de plaggene også ganske dyre i forhold til resten av kolleksjonen, så da er du tilbake på square one.

Ting som kan være bra på h&m:

Tilbehør (kjent for å ruste og ellers knekke sammen etter litt bruk.)

Basic plagg - sokker, t-shirts, og boxere.

Billige dresser (Pass på hvordan plaggene passer, dette er 100% av resultatet, en billig dress kan se veldig bra ut, og billige skjorter kan lett skreddersys, bare pass på at armer/skuldre/krage, osv. passer)

Innimellom finner man noen kule gensre, og buksene er faktisk helt grei.

Det handler bare om å finne ting som passer i formen, noe som egentlig er H&Ms svake punkt. Jeg som er ganske lang og tynn er som skapt for dyrere design klær, men jeg klarer meg fint i billigere butikker. Det krever bare et godt øye.

Jeg må ærlig innrømme at shopping-skillsene mine var bånn for et par år siden, men har gradvis blitt bedre. Det er sjelden jeg kommer hjem med ting jeg ikke bruker lengre. Prøv å tenk hvordan plagget vil passe sammen med andre ting du liker å gå med, tenk på farger, stil, osv.

PS! kroppsfassongen på H&M plagg blir ødelagt raskt under vask.

Jeg er student hvis det var noen som lurte.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke noe om den stilen i det hele tatt. Generelt er Lee sine lyse bukser lite fine, og rosa t-skjorter. . . det er synes jeg ikke er kult lenger. Men er ingen grunn å bemerke det . . . folk går i mine øyne i mye verre ting til vanlig overalt. Og like så godt kan det hende at du vil kritisere min stil.

9654086[/snapback]

Synts ihvertfall ikke det er sossestil... Lee buksene er jo dritt fine da, synts da jeg :) Trange uten å være trange hvis du skjønner hva jeg mener.. synts f.eks levis bukser har en vane og bli litt "baggy" :(

Lenke til kommentar

Kjør din egen stil, jeg har merkeklær og litt "vanlige" klær. Man kan jo ikke si at man ikke merker forskjell.. :ermm: Men er enig i at man burde kjøpe de ytterste klærne litt dyrere. Underbukser burde du også legge litt penger i, fordi strikken synes ofte(hehe)

Jeg synes vel ikke Bjørn Borg er så kult lenger fordi alle bruker det.

Dette hørtes veldig sossete ut, men jeg er ikke sos.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...