Villanden Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal da oppgradere CPU fram til totaloppgraderingen neste sommer. Jeg har dette hovedkortet, Asus A8N-E og lurer på om AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939 fungerer i nevnte hk? Om dette ikke går, kan noen anbefale en CPU som er kompatibel med hk som er kraftigere enn Amd Athlon +4000 2,4 GHz? Trenger litt ekstra sus for å komme meg gjennom vinteren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Er det isåfall bedre enn +4000 cpu'n min? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke noe du kommer til å merke. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Først og fremst IKKE bestill fra komplett. andre er prossesoreren yter lite i forhold, bestill heller noe nytt som Intel Core duo 2 eller AMD AM2 også nytt hovedkort og ram. Men da må du kunne legge inn 1500-2000kr. vis ikke anbefaler jeg lar vær, og behold den prossesoreren du har. Endret 5. oktober 2007 av hølands_gutt Lenke til kommentar
riroil Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Først og fremst IKKE bestill fra komplett. andre er prossesoreren yter lite i forhold, bestill heller noe nytt som Intel Core duo 2 eller AMD AM2 også nytt hovedkort og ram. Men da må du kunne legge inn 1500-2000kr. vis ikke anbefaler jeg lar vær, og behold den prossesoreren du har. 9642298[/snapback] Og da må du også investere i nytt hovedkort. Men det er nok verdt å spare de pengene. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Man merker en del forskjell fra å gå fra enkeltkjerne til dobbeltkjerne. Til socket 939 er det vel Opteron som gjelder. hølands_gutt: leste du i det hele tatt det "Villanden" skrev ? han skal ha en liten oppgradering av systemet fram til en totaloppdatering til sommeren. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Aight. Takker for svar. Får se om jeg i det hele tatt gidder. Får bare holde meg i tøylene fram til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå