sushifisheeh Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg lurer på om det går an å oppdatere driver fra kontrollpanel? eller må man på internett? For jeg er ikke helt sikker på hva slags hovedkort jeg har. Lenke til kommentar
sgarmo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg lurer på om det går an å oppdatere driver fra kontrollpanel? eller må man på internett? For jeg er ikke helt sikker på hva slags hovedkort jeg har. 9641982[/snapback] Hvis du har kjøpt PC fra HP, Dell, Toshiba Cinet e.l. (merkepc) så kan du gå på nettsiden til PC-produsenten, velge support og søke etter drivere til den typen du har. F.eks. Compaq nw8440. Dersom du har fått ferdig pc fra en nettbutikk, kan du kanskje få greie på hovedkort-type ved å snakke med support der. Det er også mulig å finne ut hva slags hovedkort du har ved å åpne selve pc-en. Du vil da kunne se produsent og type på selve kortet. Eks. Asus Deluxe A7N8X-E. Kanskje bør du få noen med litt datakunnskaper til å hjelpe deg med det Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Dette er en pc fra komplett altså ikke en merke pc. Jeg har prøvd å se på hovedkortet inni PC-en, men det står ingenting på det ? :S Så jeg vet ikke hva jeg gjør da ? Lenke til kommentar
Spagetti Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Last ned SIW! Det gir deg info om alt av HW og SW som er i PC-en din! Derfra kan du lett fnne ut hvilket hovedkort du har! Det står også på kviteringa du fikk når du kjøpte PC-en. Lenke til kommentar
sushifisheeh Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå