Dobbel 0 Bobby Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ey! har du fått asus c90nå? nice! lyst å legge ut en review med resultater på 3dmarks, synspunkter, bilder osv? (på en ny tråd så du ikke stjeler topicen her) topicstarter: av di du har kokt deg ned til, vile jeg garantert gått for c90. den skal være meget fremtidsrettet og det meste av hardware skal gå ant å skifte ut! Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan funker vista hos deg da? Er det generelt så mye problemer som så mange snakker om? Hva vil funke best for meg som ikke trenger noe pro greier? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Får se om jeg greier å legge ut en review i løpet av helga eller noe... Blir litt liten tid fremover pga. mye øving på fysikk prøve! Bruker Vista Home Premium på denne nå, og jeg synes det går så det knaker Har ikke brukt det altfor masse enda på denne dataen da, men brukte det ca. et halvt år på den gamle laptoppen. Og jeg synes det er bedre enn XP faktisk! Har aldri hatt problemer med det, selv om mange hevder de har det, og det ser mye penere ut med Aero Fikk 4.5 i windows sin opplevelsesindeks, her er tallene på hvert komponent: Prosessor 5.3 Minne 5.2 Grafikk 4.5 Spillgrafikk 5.1 Harddisk 4.7 Resultatet blir avgjort av laveste resultat, og det er som du ser grafikk (skrivebordsytelse for aero) Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Resultatet blir avgjort av laveste resultat, og det er som du ser grafikk (skrivebordsytelse for aero) Hva vil det si, med Aero altså? Så Vista funker altså bra på C90S da? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, Vista fungerer bra for meg i alle fall Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hehe, kjørte 3DMark 06 nå, og PC-en hørtes nesten ut som et fly! Men det er vel normalt... Resultatet ble 3443, er det egentlig bra? Var jo prosessoren som stod for det meste! Legger til et bilde: Lenke til kommentar
maets Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Resultatet var jo som forventet med 8600GT. Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Resultatet var jo som forventet med 8600GT. Er forventet resultat et bra reultat? Forklar gjerne på en måte slik at en som ikke vet hva 3D mark helt går ut på. Lenke til kommentar
maets Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Resultatet var jo som forventet med 8600GT. Er forventet resultat et bra reultat? Forklar gjerne på en måte slik at en som ikke vet hva 3D mark helt går ut på. Her har du en rangering over GFX kortene til laptop.LINK Altså 8600GT er langt unna toppen. Det ligger på en 23. plass i forhold til 8700GT som kommer helt opp på 12 plass. Klokket mitt 8700GT kort og fikk 5260 i 3dmark 06 noe som er bra (altså det hopper ca opp til 5 plass). Det er ikke så mange andre måter å måle ytelse på en benchmarks, så hvis disse nummerene ikke sier deg noe bør du sette deg inn i systemet. Sjekk ut linken så får du en oversikt Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vel Asus G1S scorer jo nesten 4000 i 3dmark 06 med ddr3 minne, det kommer også en ny av den snart med bedre prosessor og større harddisk. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...08;c:36159;pl:1 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja, GPU en på C90 er for tiden ikke det beste for å spille de mest krevende spillene. Men når 8800 kortene kommer (og om det passer osv.) så vil den nok bli endel kraftigere! Og kanskje den til og med blir bedre enn Toshibaen Får bare vente og se, hadde isåfal vært sjukt digg for oss som har C90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå