kristian91 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 heisann:) er i tvila på om eg ska ta lett sykkel lappen... har tatt moped lappen¨å no lurer eg på å ta lett lappen. er det masse teori på lett lappen??masse meir en på moped??eller er de samme teori?? å ka kosta de å ta teori og praktisk? håper på svar:) Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Lett lappen er en del vanskligere enn moped. Mere trafikkregler du må lære. Og teori eksamen er mye vanskligere enn den til moped. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Lett lappen er en del vanskligere enn moped. Mere trafikkregler du må lære. Og teori eksamen er mye vanskligere enn den til moped. 9642526[/snapback] det er å ta noe hardt i mener jeg. den er ikke så mye vanskeligere. ellers er det vell vare et teori kurs, trur ikke det heter noe spesielt annet enn teorikurs for mc. koster 1500 det kurset om e husker riktig. men hele lappen blir jo noen tusen som du sikkert vet, men du lærer jo en hel del om hvordan du skal oppføre deg i trafikken, så du sparer noen kjøretimer når du skal ha bil lappen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Anbefaler deg sterkt og ta lett lappen, har aldri angra på det, kan suse rundt med noen snasene eksosryper bakpå helt lovlig.. :!: Jeg tror jeg punga ut ca 15 k for den for 2 år siden.. -Teoriprøven er MYYYE vanskligere enn moped, men du greier det etter du har tatt MCkurset.. 0 stress i joggedress.. -Så må du ha obligatorisk sikkerthetskurs påvei tror jeg det heter... før var det x-antall kjøretimer, men det vet jeg ikke nå og mørkekjøring.. tror det var det? + leie av sykkel til oppkjøring da.. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Hei Lett lappen er en del vanskligere enn moped. Mere trafikkregler du må lære. Og teori eksamen er mye vanskligere enn den til moped. 9642526[/snapback] det er å ta noe hardt i mener jeg. den er ikke så mye vanskeligere. ellers er det vell vare et teori kurs, trur ikke det heter noe spesielt annet enn teorikurs for mc. koster 1500 det kurset om e husker riktig. men hele lappen blir jo noen tusen som du sikkert vet, men du lærer jo en hel del om hvordan du skal oppføre deg i trafikken, så du sparer noen kjøretimer når du skal ha bil lappen. 9642575[/snapback] Har nettopp tatt lett lappen, og jeg synes teori eksamen er en del vanskligere enn den til moped.. Endret 6. oktober 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå