Aak1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 "English Language, Where and What? Yours or mine?" Dette er overskriften til en engelsk-stil jeg skriver. Men for en eller annen grunn så sier word at "Yours or mine?" er en grammatikkfeil. Har også prøvd "Your or mine" fortsatt grammatikkfeil. Hvorfor? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Da er det noe feil med Word'n din... Det er vel riktig skrevet. Lenke til kommentar
FamiliarSting Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hei, jeg tror at word sier at det er en grammatikkfeil fordi "yours and mine?" er ikke en fullstendig setning... Hvis, for eksempel, du skrev "Is it yours or mine?", så skulle den ikke si det er feil. Lenke til kommentar
meeeps Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 ""Is it yours or mine?"" er riktig, vet ikke hvorfor det var grammatikkfeil Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Word er helt mongis når det gjelder å melde fra om "feil", selv om ting er helt riktig. Har ikke tall på hvor mange sånne jeg har fått opp gjennom årene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå