Gå til innhold

Fotokonk: V4, Runde 4, Tema: Barn i bevegelse!

Fotokonk  

36 stemmer

1. 1. Hvilket bilde likte du best?

• Flipp
      15
    • Lengdehopp med tilløp
      9
    • Tid for mat
      12

Anbefalte innlegg

Begge to må jo legges ut til avstemming. Det må være en selvfølge. Anbefaler Mr. Olsen å ikke delta mer, makan til rot og sær oppførsel.

Lykke til til de to deltagerne, kanskje dere må legge ut bidragene selv og ordne avstemmingen?

Hvorfor skal ikke jeg få delta? Fordi jeg vinner hver gang jeg deltar?

Jeg sa klart ifra at de fristene som var orginale ikke passet, men dere skulle så absolutt ha de fristene, så hvorfor i helvette klager du?!

Det var DERE som vilel ha det slik, jeg sa ifra, men dere klagde! Skal jeg tilpasse jobben min ut ifra når dere føler for å stemme?! Nei...

Jeg gjorde slik som var best, men dere mente fristene skulle være slik de var, og at innleggelsen kunne komme senere, så slutt å klag!

Ikke vær sur fordi temaet ikke passet deg, det er du som ikke er allsidig nok. Temaene har aldri passet meg, men jeg har gjort det beste ut av det. Det bildet jeg vant med var det 3 portrettet jeg har tatt, og det første hvor jeg tar med hvit bakgrunn, så beklager om dere ikke finner temaet vidt nok, kanskje dere bør legge dere litt i selen og gi en innsatts, tviler på at dere tar skade av det, fram til nå har jeg ikke sett mye til innsats fra dere, og jeg har akseptert temaene dere har lagd, uten å klage å gjort det beste ut av det, istedet for å unnskylde meg for hvorfor jeg ikke deltar med noe bra. Hva med å gjøre noe utenom det vanlige, kanskje ta fram fantasien og prøv!

Jeg har ennå tilgode å delta på/prøve å delta på noe jeg noen gang har fotografert litt av tidligere.

Men jeg tipper det jeg kan, er noe dere ikke kan og vil derfor aldri akseptere det, før det faller dere i fanget og dere trenger bare å hente inn bilder fra dagens fotoshoot, uten å tenke kreativt.

Hvorvidt du ber meg backe ut fordi jeg vinner, eller om du ikke aksepterer at jeg har et liv utenom forumet, vet jeg ikke, men du viser meget liten forståelse.

Lykke til videre, jeg kommer ikke til å delta mer, så måtte den beste (mest allsidige fotografen) vinne.

Håper virkelig ikke det er noen av dere klagende sofasittende gnålk*ker som ikke godtar nedelag, går av med seieren, men noen som takler en utfordring, og som godtar endringer.

*Når jeg tenker meg om så blir vel denne posten slettet snart, og advarsel gitt, så print den ut og legg den nær deg, for du bør ta til deg det jeg sier!*

Edit: Jeg skal dog legge ut bidragene jeg fikk kl 23:59, slik at de som fortjener det får dte jeg har lovet, og de har godtatt.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misforstå meg rett da i alle fall...

Nei det er ikke fordi du er god og vinner du ikke bør delta, men det er måten og holdningen din ved denne gangens arrangement som virker litt sånn "ovenfra og ned" synes jeg.

Nei jeg er ikke noe god fotograf, det vet jeg :p men synes det har vært gøy så langt at dette var noe alle kunne delta på siden tema også er viktig. At jeg ikke greide denne gangs tema er jo mitt problem, ikke ditt.

Mulig jeg er litt "hårsår" på sånne "sjefete" typer som deg... (også mitt problem)

Så tiden vil vise om jeg ønsker å delta mer, jeg gjør det bare om jeg synes det er gøy,

tar det ikke så høytidelig heldigvis.

Jeg synes du skal fortsette å delta jeg Mr. Olsen, du har jo masse fine bilder, men vær litt mer "ydmyk" i forhold til oss andre kanskje?

Ha en fin dag. :cool:

Endret av graylady
Lenke til kommentar

Ydmyk?

Først sier jeg at jeg ikke har annledning til å arrangere konken, men alle nekter å gjøre, og jeg må gjøre det selv. Så gjør jeg slik at fristene blir overholdt, men dere klager. Så setter jeg det slik dte skal, og sier ifra at jeg ikke kan opprettholde fristene, og så klager dere på tema. Og nå klager dere på det jeg vile unngå, men dere ville ha det slik.

Dette gidder jeg ikke. jeg legger ut bildene når jeg kommer hjem (Som planlagt) og det er det siste fra meg her.

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet jeg slapp å skrive mer her, men du gir meg ikke noe valg.

Hvordan kan du si at dette er min feil? Forstår du ikke at det var dette jeg ville unngå ved å skifte frister?

Å skylde på meg, samtidig som du melder deg ut, (og slik jeg oppfatter det) fortsatt mener jeg burde lagt verden i grus for å gjøre alt slik det skal gjøres.

Mener du ennå at dette er min feil? Å si at vi ikke snakker samme språk for meg til å tro at du ikke forstår noe av det jeg sier, og du viser ikke noen forståelse.

Lenke til kommentar

Nå må du ta deg seriøst sammen Marius! Du klarer jo å oppføre deg noenlunde sivilisert på foto.no. Det er vel ikke din feil at du kåret en vinner før fristen for å sende inn bidrag var over heller da? Du vrir og vrenger på det meste (inkludert denne konkurransen) sånn at det ser ut som om du "ofrer" deg og er en snill fyr! Det på tide å kjøre litt kvalitetssikring på deg sjøl spør du meg. I stedet for nye objektiver bør du skaffe deg litt sjølinnsikt! I mine øyne er det i alle fall en person her som du bør be om unnskyldning!

Jeg lurer fremdeles på hva som skjer med konkurransen?

Endret av magneska
Lenke til kommentar
Nå må du ta deg seriøst sammen Marius! Du klarer jo å oppføre deg noenlunde sivilisert på foto.no. Det er vel ikke din feil at du kåret en vinner før fristen for å sende inn bidrag var over heller da? Du vrir og vrenger på det meste (inkludert denne konkurransen) sånn at det ser ut som om du "ofrer" deg og er en snill fyr! Det på tide å kjøre litt kvalitetssikring på deg sjøl spør du meg. I stedet for nye objektiver bør du skaffe deg litt sjølinnsikt! I mine øyne er det i alle fall en person her som du bør be om unnskyldning!

Jeg har beklaget at jeg så på gal klokke, hvorfor terpe i det?

Hvem skal jeg be om unnskyldning?

Jeg har ingen planer om å "ofre" meg eller virke som en "fin fyr", jeg er den jeg er, hvorfor skal jeg endre på det?

Jeg "vrengte" på konkuransen fordi jeg ikke hadde mulighet til å gjøre slik det skulle. beklager men jeg ofrer ikke jobben for denne konkuransen. Jeg gjorde det som var best for meg og for dere, ved å sette en frist jeg viste jeg kunne klare å holde, som jeg viste jeg hadde muligheter til å legge ut bilder på.

Dere klagde

Jeg endra fristen til slik den skal være, og alle er fornøyde.

Dere klager så på temaet.

Og nå, når fristenfor innsending av bilder er over, klager dere på at jeg ikke legger ut bildet. Jeg sa at jeg IKKE kom til å klare å legge inn bilder til fristen, men det sa dere var ok.

Det er ikke jeg som skal være den ydmyke nå, da jeg til syvende og sist gjorde som dere ba om, men det var tydeligvis ikke bra nok.

Og hva om du holder deg saklig og ikke blander inn objektivene jeg kjøper i denne diskusjonen? Hva har det med saken å gjøre? Dere sa det var ok at jeg la ut bildene litt for sinket, for jeg kunne jo bare se på datoen når bildet b sendt inn, slik at det var ikke noen fare, sa DERE!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg har beklaget at jeg så på gal klokke, hvorfor terpe i det?

Hvem skal jeg be om unnskyldning?

Jeg har ingen planer om å "ofre" meg eller virke som en "fin fyr", jeg er den jeg er, hvorfor skal jeg endre på det?

Jeg "vrengte" på konkuransen fordi jeg ikke hadde mulighet til å gjøre slik det skulle. beklager men jeg ofrer ikke jobben for denne konkuransen. Jeg gjorde det som var best for meg og for dere, ved å sette en frist jeg viste jeg kunne klare å holde, som jeg viste jeg hadde muligheter til å legge ut bilder på.

Dere klagde

Jeg endra fristen til slik den skal være, og alle er fornøyde.

Dere klager så på temaet.

Og nå, når fristenfor innsending av bilder er over, klager dere på at jeg ikke legger ut bildet. Jeg sa at jeg IKKE kom til å klare å legge inn bilder til fristen, men det sa dere var ok.

Det er ikke jeg som skal være den ydmyke nå, da jeg til syvende og sist gjorde som dere ba om, men det var tydeligvis ikke bra nok.

Sjølinnsikt er fortsatt stikkordet!

Lenke til kommentar
Bildene er lagt ut slik jeg lovet, en dag etter fristen. Alle burde være fornøyde, det var jo dette dere ville.

Det er vel og bra det! Har overhodet ikke noen problemer med at bildene legges ut en dag etter fristen. Det er nok ingen her som har det?! Her har vi forøvrig nok et eksempel på at du gjør deg selv til en kjernekar. "Problemet" er blant annet at vi allerede vet hvem to av deltagerene er!

Linkene til bildene virker forresten heller ikke...

Endret av magneska
Lenke til kommentar

Graylay skriver lengre oppe at hun(?) ønsker de samme frister som tidligere, men tilslutt i samme innlegg skriver hun at det er det samme når bildene legges da hun ikke har tenkt å delta likevel. Deretter kommer et innlegg fra samme person om at Mr.Olsen skal trekke må trekke seg fra fremtidige konkurranser pga rot. Mr. Olsen har jo sagt i fra at han ikke hadde muligheter for å holde de vanlige fristene - foruten Superparanoid var det var ingen STORE protester mot dette. Skjønner godt at han blir irritert. Når det er sagt er det kanskje ikke lurt å delta i denne konkurransen når en på forhånd vet at en ikke kan arrangere neste konkurranse på sedvanlig vis.

Lenke til kommentar
Graylay skriver lengre oppe at hun(?) ønsker de samme frister som tidligere, men tilslutt i samme innlegg skriver hun at det er det samme når bildene legges da hun ikke har tenkt å delta likevel. Deretter kommer et innlegg fra samme person om at Mr.Olsen skal trekke må trekke seg fra fremtidige konkurranser pga rot. Mr. Olsen har jo sagt i fra at han ikke hadde muligheter for å holde de vanlige fristene - foruten Superparanoid var det var ingen STORE protester mot dette. Skjønner godt at han blir irritert. Når det er sagt er det kanskje ikke lurt å delta i denne konkurransen når en på forhånd vet at en ikke kan arrangere neste konkurranse på sedvanlig vis.

Jeg viste ikke dette før alt var i gang. Det var krise på jobben, og jeg var den som måtte ta over vakta. Takk for en forståelsesfull person.

Pollen kommer når en mod fikser det...

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle unngå å være med i denne tåpelige diskusjonen, men nå føler jeg at jeg blir direkte dratt inn i det, så da synes jeg at jeg også må kunne forsvare meg.

Jeg var ikke den eneste som mislikte de tidspunktene som ble satt opp, men jeg var kanskje den eneste som prøvde å komme med en løsning på problemet. Jeg var kanskje den eneste som nevnte at det ikke spilte noen rolle om bidragene ble lagt ut én dag for sent, men det virker ikke som om det er noen andre som synes det er noe problem heller.

Derfor er det absolutt ingen grunn til å hisse seg opp fordi bidragene ikke har blitt lagt ut før nå nettopp, det var vi forberedt på - Mr. Olsen hadde advart om det. MEN så viser det seg at han er tilgjengelig likevel, han poster jo den ene posten etter den andre i det tidsrommet hvor han egentlig ikke skulle være tilgjengelig. Så hvorfor kan han ikke poste bidragene allikevel da? Hvorfor vente enda et døgn? Vil tro at det er dette som utløser frustrasjon hos mange.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle unngå å være med i denne tåpelige diskusjonen, men nå føler jeg at jeg blir direkte dratt inn i det, så da synes jeg at jeg også må kunne forsvare meg.

Jeg var ikke den eneste som mislikte de tidspunktene som ble satt opp, men jeg var kanskje den eneste som prøvde å komme med en løsning på problemet. Jeg var kanskje den eneste som nevnte at det ikke spilte noen rolle om bidragene ble lagt ut én dag for sent, men det virker ikke som om det er noen andre som synes det er noe problem heller.

Derfor er det absolutt ingen grunn til å hisse seg opp fordi bidragene ikke har blitt lagt ut før nå nettopp, det var vi forberedt på - Mr. Olsen hadde advart om det. MEN så viser det seg at han er tilgjengelig likevel, han poster jo den ene posten etter den andre i det tidsrommet hvor han egentlig ikke skulle være tilgjengelig. Så hvorfor kan han ikke poste bidragene allikevel da? Hvorfor vente enda et døgn? Vil tro at det er dette som utløser frustrasjon hos mange.

Jeg satt på jobb. Der har jeg ikke mulighet til å lagre bilder. Kunne derfor ikke laste ned bildene fra nettet. Jeg gjorde så godt jeg kunne, for at dere skulle bli fornøyde, men jeg får ikke igjen noe for det.

Grunnen til at jeg i det hele tatt var på PC-en der var fordi jeg skulle laste ned en CV-mal, og sjekka innboksen med det samme, og når jeg så at det bare var et bidrag (Klokka var 00:02 på PC-en) så tenkte jeg at dere ville blitt fornøyde om jeg kåret en vinner med det samme, for å hindre det somnå har skjedd.

Lenke til kommentar
Jeg satt på jobb. Der har jeg ikke mulighet til å lagre bilder. Kunne derfor ikke laste ned bildene fra nettet. Jeg gjorde så godt jeg kunne, for at dere skulle bli fornøyde, men jeg får ikke igjen noe for det.

Seriøst Marius, ta deg sammen. Du bør skjønne at vi ikke er særlig fornøyd med din innsats som arrangør av denne runden.

Maken til useriøsitet har jeg aldri sett før. Trodde vi skulle være noen lunde saklige og seriøse her, men jeg tok vel kanskje feil. :ermm:

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...