Gå til innhold

Fotokonk: V4, Runde 4, Tema: Barn i bevegelse!

Fotokonk  

36 stemmer

1. 1. Hvilket bilde likte du best?

• Flipp
      15
    • Lengdehopp med tilløp
      9
    • Tid for mat
      12

Anbefalte innlegg

Temaet denne gangen er:

Barn i bevegelse

Bildene må være tatt i tidsrommet Torsdag 04. Oktober - Søndag 14. Oktober 23:59.

Innleveringsfrist: Søndag 14. oktober @ 23:59

Etter innleveringsfristen blir bildene lagt ut i egen post for avstemming fram til Torsdag 18 . oktober kl. 21:00.

Reglene for konkurransen:

1. DU må være fotografen bak bildet.
  2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. (04.10.2007 - 14.10.2007)
  3. Du står fritt til å tolke temaet.
  4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.
  5. Maks filstørrelse: 350KB.
  6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.
  7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.
  8. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen.
  9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.
  10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (Aetius - evt epost til: [email protected]) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. Alle som leverer vil få en bekreftelse på PM om at bildet er mottatt. Har du levert bilde, men ikke fått bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, ta kontakt så vi kan få ordnet opp tidsnok.

Lykke til! smile.gif

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spurte om noen andre kunne fikse det, men nei.... send meg gjerne en pm med det oppsettet dere ønsker...

9643715[/snapback]

Trenger ikke noe PM, det er bare å følge det samme oppsettet som tidligere!

9644156[/snapback]

Da har jeg ikke mulighet til å legge inn ting til rett tid...derfor jeg satt ristene slik jeg gjorde. Om neon vil ta over så send pm...

Lenke til kommentar

Som sagt, enten blir fristene slik de er satt, eller så må noen andre ta seg av det. Ingen ville, så da blir det slik. Eller så kan jeg sette fristene slik de skal være, men da kan innleggelsen av bilderkomme 2 dager for sent, eller 1 dag for sent...

Om dere ikke klarer å tilpasse dere deg det, så kan dere selv få ta ansvaret, men ingen ville...

Lenke til kommentar

Jeg la ikke merke til de forandrede tidspunktene, jeg tok det nærmest for gitt at det ville være det samme som tidligere, eller i verste fall mikroskopiske endringer... Men der tok jeg feil gitt.

Det er greit å gjøre noen små justeringer med tanke på hvor lenge avstemmingen skal vare osv, men her var det jo enorme forandringer. Og ikke nok med at det blir feil tidspunkter nå, dette gjør jo at neste runde også kommer skjevt ut. Nei dette synes jeg var veldig uheldig.

Personlig hadde jeg regnet med å bruke kommende helg til å ta et passende bilde, men med innleveringsfrist allerede på torsdag, nytter jo ikke det. Dermed er det ytterst små muligheter for at jeg kan delta denne gangen, og med et så snevert og vanskelig tema, er jeg redd du kommer til å få inn svært få bidrag...

Om du ikke er tilgjengelig når tidsfristen for å levere inn bilder normalt er (søndag kl 23:59), så vil du likevel se i innboksen din når du har mottatt bidragene. Om du ikke får lagt bidragene ut før dagen etter, så er det tross alt ingen krise i mine øyne - pollen vil likevel vare i tilstrekkelig mange nok dager. Og om du ikke har mulighet til å sjekke status på avstemminga når den vanligvis blir avsluttet (torsdag kl 21:00), så kan helt sikkert noen andre sende deg status på PM, slik at du kan få publisert topp 3 når du er tilbake. Vinneren av runden vet jo uansett hvem han er, og kan sette igang ny konkurranse når avstemmingen er over.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke legge meg opp i fristene dere setter i fotokonkurransen etc, men synes jeg bør gjøre oppmerksom på at jeg er bortreist onsdag og torsdag denne uken, samt mandag-fredag neste uke.

Det er dermed kun førstkommende fredag og i helgene at jeg har mulighet til å orge poll, legge link og bilde på forsiden, etc.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Magneska er utropt som vinner, som eneste deltaker...

Om han vil poste bildet får han selv bestemme, men han kan nå sette i gang neste konkuranse som får ekstra lang fotograferingstid.

Litt tidlig å utrope en vinner før tidsfristen er ute. Jeg sendte deg et bidrag omtrent samtidig som du skrev denne posten...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...