Gå til innhold

Ny harddisk, PC-en låser seg.

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt en ny harddisk på 500gb her på the eXperience. PC-en fungerte helt fint intill jeg satte inn ny disk. Hvergang noe skal legges inn der så går alt treigt og så henger PC-en seg og jeg må ta strømmen. Men PC-en fungerer så lenge jeg ikke gjøre noe med den nye disken. Har fått lagt inn noe på disken.

Disken er av typen s-ata2 fra samsung.

Har formatert den osv.

what to do?

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp kjøpt en ny harddisk på 500gb her på the eXperience. PC-en fungerte helt fint intill jeg satte inn ny disk. Hvergang noe skal legges inn der så går alt treigt og så henger PC-en seg og jeg må ta strømmen. Men PC-en fungerer så lenge jeg ikke gjøre noe med den nye disken. Har fått lagt inn noe på disken.

Disken er av typen s-ata2 fra samsung.

Har formatert den osv.

what to do?

9641643[/snapback]

Hmm, jeg har akuratt kjøpt samme og jeg har ikke noe problem, ring til Samsung support elns :p

Lenke til kommentar

Har byttet disken allerede:P så feilen ligger nok på min side. Kjøpte først en disk og prøvde den, så hang PC-en seg med engang jeg skulle bruke den.

Så spurte jeg netshop om de kunne se på den, og de sjekket den, men jeg fikk en annen istedet. Har hatt samme problem på begge diskene.

what to do?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...