Gå til innhold

[LØST] hva het denne moro-boka?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ei lita bok for ca fem år siden, en samling av diverse brev som var sendt til forskjellige offentlige etater og selskaper i Norge, samt svarene de hadde fått. Jeg har selvfølgelig mistet denne boka, og kom til å tenke på den her om dagen. Jeg syntes å huske at disse brevene var skrevet av en vennegjeng som blant annet inkluderte Thomas Giertsen, der de brukte navnet og personnummeret til en av kompisene til å skrive under samtlige brev med for at de skulle være gyldige når de blant annet sendte forespørsler til regjering og departement.

Brevene var selvfølgelig av en morsom og til tider absurd art, blant annet klagebrevet til Tine Meierier hvor jeg syntes å huske at problemet var at "han" hadde vendt Litago'en før åpning og halve innholdet hadde rent ut i fanget hans. Det var også et brev til et flyselskap der "han" utga seg for å være en særdeles overvektig mann som skulle reise og besøke en gammel kompis, men var bekymret for om flyet skulle holde vekta hans. "Må jeg kanskje sitte i midtgangen på flyet for at det skulle bli likevekt?" og spørsmål i den retningen.

Noen som husker hva denne boka eller personen som signerte alle brevene heter?

Endret av Archeron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...