Gå til innhold

diskettstasjon

Anbefalte innlegg

hva kan vere galt når diskettstasjonen plutselig prøve å finne en diskett når den ikkje skal det, den står å durer i ca 30sekunder før den stopper. Når den er ferdi får jeg ikke opp noe, som for eks "finner ingen diskett i diskettstasjonen" dette er svært irriterende å høre på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oooh, diskettstasjoner. Morsomt. På skolen prøver alle PCene å søke igjennom harddisken før den viser oss internettsidene. Virker som om den leter etter d der først for å se om de har hele internett lagret på disketten :)

Når er den prøver å finne diskett da? Når du surfer og lignende? Spiller?

Lenke til kommentar

Diskettstasjonen ville jeg ikke vært foruten, jeg ghoster alltid nye oppsett av OS'et og fullt innstallerte programmer og får jeg noe krøll med OS'et etter en stund kjører jeg bare ghostfila tilbake via programmet Norton Ghost som ligger på en enkel diskett. Veldig Ok program som jeg ikke kan leve uten, nytt oppsett på under 5 minutter istedet for en hel dag.

Lenke til kommentar
Til å hive over små ting mellom 2 PC'er som ikke er i nettverk, og man ikke gidder og begynne og svi på en RW CD...

Med de raske brennerne folk har nå til dags, går det jo nesten fortere å brenne det.

hva med biosflashing?

Kan ikke huske sist jeg måtte ha den diskettstasjon til det....

"via programmet Norton Ghost"

Norton noe møkk, bruker unødvendigt masse system ressurser.

Lenke til kommentar
hva kan vere galt når diskettstasjonen plutselig prøve å finne en diskett når den ikkje skal det, den står å durer i ca 30sekunder før den stopper. Når den er ferdi får jeg ikke opp noe, som for eks "finner ingen diskett i diskettstasjonen"  dette er svært irriterende å høre på.

Kast diskettstasjonen, kjøp en thumbdrive!!!

Lenke til kommentar

Man må dessverre ha diskettstasjon.. sånn er det bare..

For eks til skoler, hvor man ikke har tilgang til å legge inn thumbdrives..

Når du legger inn Win2kxp trenger man diskettstasjon for å legge inn scsi og raid drivere, så hvis du bruker det kan du bare drite i det..

Ellers er det veldig deilig å bli kvitt de stygge små svarte tingene som aldri fungerer

Lenke til kommentar

Norton Ghost kjøres fra Dos, krever ingenting av maskinen din enn at du booter opp fra en diskett med Norton Ghost på og kjører ghostfila tilbake til C: Norton Ghost formaterer disken samtidig som den legger inn den nye Ghostimage. Så at Norton Ghost krever mye systemressurser er noe sprøyt, ett oppsett på 5 GB tar 3 til 4 minutter å kjøre tilbake til C

Lenke til kommentar

Når du legger inn Win2kxp trenger man diskettstasjon for å legge inn scsi og raid drivere, så hvis du bruker det kan du bare drite i det..

Ellers er det veldig deilig å bli kvitt de stygge små svarte tingene som aldri fungerer

Har nå klart meg uten diskettstasjon i nesten 2år nå....

Lenke til kommentar

Har nå klart meg uten diskettstasjon i nesten 2år nå....

Da har du verken SCSI eller RAID. Fin programmering av Windows, kan ikke installere noen av disse tingene fra CD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...